Pages

2011年6月7日 星期二

第一次去游水

星期六晚同anson去等papa收工食完飯去左$10店買左好多食物模
又可以整靚靚食物比anson了~


星期日見好久都無同過anson飲茶,
於是9:00am mama就落市中心找位先
papa就同anson就慢慢先落去(佢地2條友仔剛剛先起身咋)


去到美心等位等到10:00先有位,
而anson同papa 10:15am到!時間啱啱好~


平時去飲茶都係叫點心紙既,而美心有EE推車仔anson覺得好奇怪!
今次我地叫左奶皇包,皮蛋瘦肉粥,燒賣同叉燒腸



anson大啖大啖咁食~


食完又成日叫走!(其實papa等緊佢最想食既蒸蘿蔔糕)
最後等左好久都唔見就埋單囉!
點知比完$先見到蒸蘿蔔糕既車仔出現,激到papa死呀~


食飽飽就去圖書館還書+借新書


之後就去taste買餸for夜晚煲粥
anson訓完個午睡就出發同佢去游水了~


今次係anson第一次去游水,我地去左個嬉水池
淺水d而且原來係更衣室出泳池係唔係上落樓梯嫁!Good~


anson去到一d就唔驚,攞住個水泡係咁泳~
泳泳下仲唔埋我同papa,自己泳走左添.
玩左個半鐘叫佢走仲唔肯走!(最衰唔影得相啦!)


泳完水就行路返屋企!
anson真係好鐘意游水到星期一,一起身就同papa講要去游水呢!


4 則留言:

  1. 佢唔怕水係好既開始喇!

    回覆刪除
  2. 花球工作坊 http://www.facebook.com/event.php?eid=157953120938264

    回覆刪除
  3. 係喎, 等我都帶欣庭去下圖書館借書先~ 我地放3日假都游足3日水呀!

    回覆刪除
  4. 期待你的靚靚食物!!!加油~!!

    回覆刪除