Pages

2009年1月18日 星期日

手腳鞋晒(好似魚鱗咁)

最近Anson面面甩皮唔在講,連d手手腳腳都"鞋晒"而且
仲係一達達好似d魚鱗咁(有d皮好似乾到結蕉咁,但又無流血or損)!!
已經成日同佢搽Aqeous Cream,沖涼就用浴油+ 沖涼後用bb油
都仲係好乾咁...不過手腳又無紅,面就少少部份紅,好似爆拆咁.
但d紅一陣有一陣又會無左,都唔知點解??
真係好煩呀!!d皮膚幾時先好嫁...
(見Anson成日拆面面,唔知佢係唔係好痕,又"r"到損晒)



 免費片片
Pampers--用5個好動寶寶尿片吉包換既
Huggies--上網登記後Fax BB資料送既
(不過好多mama都fax唔到,所以都覺得自己好好彩)




我屋企人買左d新家俬,當然仲要買返部新電視啦!
我老豆就睇中左Sharp既46吋內置高清TV
咁吉之島又有平 (有自選組合每個組合選1款)
(選3樣既都係$18888)
係東涌食完飯就殺入去屯門吉之島買野啦!!
我屋企人選左 : ( 其實第1,2款就多d野選,反而第3款d野就無謂d)
1)Sharp46吋全高清內置解碼電視
2)太平洋易拆式抽油煙機 ( 白色 )
(由於我屋企無抽油煙機,所以我屋企人比個抽油煙機我地!!)
3)寶康達快速智能煲

Anson就好啦!!23/1就有46吋TV睇...唔知佢回來睇返42吋TV
會唔會話太細睇唔慣呢??


見Anson新年會回家就去Best電器到買左個"威馬"暖風機($788)
有好多功能嫁!

1)放濕氣
2)暖風 or 熱風
3)負離子











10 則留言:

  1. Anson又會乾得咁西利o既?小王子淨係面仔搽Cream都OK,我地係用QV Wash (for Dry & Sensitive Skin) 幫小王子沖涼,你試下,可能會好d~~
     
    小王子塊面就麻煩,成日敏感!!
    [版主回覆01/18/2009 20:19:00]我依家用緊QV 浴油沖涼!! 不過見佢今日好似好左少少!! 佢老豆又係乾到好似魚鱗咁 唔知Anson皮膚係唔係似老豆...

    回覆刪除
  2. 試下用康漾沖涼得唔得

    回覆刪除
  3. 我見大多數bb skin都好好咁, 好羨慕, 我囡囡都成日好鞋...

    回覆刪除
  4. 唉~~大家都為BB皮膚擔心.希望我地BB快快皮光肉滑啦!!!!
    係呢??BB轉咗奶未??
    [版主回覆01/19/2009 17:21:00]未轉奶粉呀!我老公話bb個D係乾燥 唔係濕疹喎!!(我老公仲比我睇佢 D皮膚都有少少鞋鞋地,不過係好少) 我同左老公講如果BB去到春天都仲係咁乾 就要轉奶粉 所以依家買嫁粉都係2罐2罐咁買咋. 係呢?你bb食羊奶OK嗎??

    回覆刪除
  5. D 襪仔幾錢,係邊訂架?好靚喎~
    [版主回覆01/19/2009 17:22:00]我係 MoMoB~~ 到訂$38(1包有3對)

    回覆刪除
  6. 無理由KA,我枝係無味KA,你係咪買錯左呀?? 全名係STELATOPIA EMOLLIENT CREAM枝裝 200ML(枝野連濕診皮膚都用得,所以吾會敏感,佢無味KA喎),沖涼我用D庶糖同BB沖, 黑色一片片要入冬後先有KA,沖左BB D SKIN係係咁乾,但好難買.....我區得一間雜貨店有,用浴油都好
    [版主回覆01/19/2009 17:42:00]我買個隻係mustela cold cream 寫住係(低敏感)都係寫明濕疹皮膚 都用得!!不過都好細枝,等我bb用晒 都仲乾我先再去買來試呀!!
    (好似話BEBE DREAM都有得買) 如果bb無乜乾我下年先再買比佢試試~THANKS! 依家屋企鬼死咁多CREAM係到, 成日比老公話了...

    回覆刪除
  7. 見到 Anson "R"到面損晒, 都好心痛啊~
    我個B之前的濕疹都未好返晒, 時不時都有紅疹出現, 就幫佢搽藥膏, 搽完第日就好D.
    你要幫 Anson 剪完指甲後, 要磨指甲啊~

    回覆刪除
  8. 我都有拿度HUGGIES 的片. 不過得中碼. 希望個囡都岩啦.

    回覆刪除
  9. 我都係fax唔到去Huggies既其中一個.. 呀.....塊面仔花到好似同人打咗場交咁....好心痛啊!
     

    回覆刪除
  10. 之前澄澄都用mustela,但係我覺得效果唔係幾好, 如果真係好dry的話, 可以用凡士林輕輕揸一層, 真係好潤, 不過就 "笠" D~ 我會好dry時先用!!

    回覆刪除