Pages

2009年1月13日 星期二

表妹結婚@陽明山莊

幾個月之前收到表妹張帖已經"嘩"一聲

成粒石係張帖到, 都幾咁誇吓, 不過又幾鬼靚

入面仲有張車票, 個夾又係靚到一絕

就係哩兩樣野已經另我對個婚禮好有期待






婚禮當日應主人家要求提前係7點鐘入席, 所以我同老婆6點幾就到咗

去到個時已經很多人客都已經到場, 真係有d估唔到

報置方面可以用冇嚟形容, 只係有棵願望樹特別D





雖然係表妹結婚, 但坐位有限, 我同老婆安排了同素未謀面的人坐,

本來諗住無咩所謂, 仲好~~唔駛應酬, 點知個班素未謀面的人原來都

係親戚, 都冇所謂啦! 都係食完就走架啦! 點知同抬的一個畫家無啦啦

講起耶穌上嚟, 另一位長背級的親戚(某性錢明星個老豆)

就九吾答八咁講之孚者也地回應, 我當然無理會啦

點知好衰唔衰, 我竟然同個位親戚眼神上有所接觸,


就係咁無啦啦俾佢話我要多d孝順喎, 我"哦"一聲就再無望佢繼續食野

好彩其他親戚都幫手解圍, 佢先無再對住我講, 目標轉番去畫家身上


再講番個婚禮

婚禮開始並唔係新人進場, 而係鋼琴演奏, 話個表演者唔知咩鬼冠軍喎

對我D庶民嚟講, 真係唔多識欣賞, 加上鋼琴並唔係個台上,

只係靠電視睇到.............表演者D頭髮,


唯有坐係到對住個MENU幻想一下D餸菜有幾美味,

幻想到美點雙輝之後佢都仲未彈完, 無聊得很,

再東張四望, 發覺大部份人都垂下頭來似作陶醉

但相信係紛紛欲睡似D
, 長達近10分鐘的演奏之後

大家熱烈股掌, 因為終於到新人進場 (又或者終於彈完, 心裡叫好)

餸菜方面有好有唔好啦,  一開始係乳豬 , 基本上係終極殘廢餐,

唔知係邊個角落分完先拎出嚟, 完全無機會見到隻全豬!

乳豬皮 ~ 相當堅硬
, 但因為肚餓都俾面食咗兩件

之後都冇咩特別差啦, 個魚翅我就比佢NO.1啦

話名係紅燒大排翅, 事實上都係一排排的翅, 不過係無翅針,

只有翅邊, 原本都幾失望, 不過由於翅多過湯的關係, 食落都唔錯

之於小老婆期待的美點雙輝, 佢就好失望啦! 因為只係得d傳統的糕餅

今次婚禮anson冇去, 不過個blog點可以冇佢份啊





Anson依家識除手套,睇少一陣就用手爪面...變左花面貓!!

睇下下次有無機會拍底Anson叫食"濛濛" or mama既片段比大家睇.

4 則留言:

  1. 聽見陽明山莊真係會有期望架, 不過原來都係不過不失.... 你D形容詞好好笑呀...
    [版主回覆01/15/2009 22:30:00]我老公講野係攪笑d!!

    回覆刪除
  2. 我個仔又係自己除手套,跟住就食手仔...

    回覆刪除