Pages

2009年1月21日 星期三

Anson第一次去酒樓

婆婆屋企今年選左去酒樓食飯做節!

雖然婆婆成日都帶我去行"Taste"


但係今次係我第一次去酒樓呢~

去到酒樓前我已經訓左覺覺豬,15mins後我就醒左啦!

我見到所有既事物都好好奇!係之前未見過既...














見到個個都有野食,我又咀郁郁...但係又無得食,好慘!!

媽咪仲講左個壞消息比我知,就係全公司既人都要減人工!

(媽咪比公司減左8%人工)

如果日後公司生意再差分分鍾比人炒添呀.


真係要諗諗計先得!!




P.S. 唔知係唔係最近天氣好返d,Anson仔既皮膚又
好左d!!不過相信新年凍返皮膚又會衰返d.


4 則留言:

  1. anson 仔 ~ 你真係好得意呀!!  

    回覆刪除
  2. 大眼仔...你真係好....靚仔呀.... 第一張相既你真係好好奇咁喎!

    回覆刪除
  3. 好靚仔, 大個一定迷死人

    回覆刪除
  4. 我公司過完年都會裁員, 好慘啊~ 都唔知會唔會有我份~

    回覆刪除