Pages

2009年1月28日 星期三

anson bb @初二 ~ 初四

初一之後我地都冇出街拜年, 只有留係屋企同anson bb玩

初二的一早爺爺就整好髮菜豪豉豬骨粥帶過嚟俾我地食

跟住大家就同anson玩啦.....或者應該係我俾anson玩先真

基本上係男人抱親anson都係失敗收場, 包括我(老豆)在內....

反而anson對女士門就無任歡迎, 無論見過還是未見過的女士門

anson都冇咩反抗..............重色輕老豆


係新年期間anson日玩夜玩 (同時間都係日扭夜扭)

初四契媽同anson拜年年, anson為咗多謝契媽, 即場表現嘔奶

anson仲開始同史力仔做friend ( friend 咗3分鐘咁多多)

又開始玩契媽送俾佢的巨形玩具,

anson仲玩得十分豪邁 (即係十分粗魯)




5分鐘大戰過後, 巨形玩具慘敗, 俾anson踢開咗,

而anson仍精力旺盛, 轉戰枕頭......結果俾我抱開咗

因為anson出口術, 咬我個枕頭




初三我同老婆係屋企打邊爐, 用咗小肥羊湯包, 都唔差喎

同係出面食都有7~8成似 , 而d牛肉係吉之島買, 下面個兩盒咁靚的

牛肉加埋都係$60左右, so good

初四個日老婆細佬聽到我地話正, 一於encore再嚟多round

佢仲買咗盒$78得8超薄片的和牛, 不過一分錢一分貨, 真係唔同食法









沒有留言:

張貼留言