Pages

2008年11月5日 星期三

Anson bb 兩個月大啦



話咁快我 anson bb 就兩個月大啦


我開始識得同人傾計, 又識得認人啦!



好, 等我望吓係邊個抱我先



原來係抱得我最小的高脂爸爸喎, 開心死囉




高脂爸爸叫到我笑, 佢又勁開心


睇吓我地兩父子幾有交流



爸爸開心到成個抱起我, 不過好似大力咗d喎

透唔到氣啦




個樣變得咁正經, 大家又估吓邊個抱咁我




by anson bb

10 則留言:

  1. 嘩....真係超似daddy喎~ 眼睛好大呀~好得意~

    回覆刪除
  2. 一定是媽咪抱啦,

    回覆刪除
  3. 一定是媽咪抱啦!個樣好桃醉啊.

    回覆刪除
  4. 嘩!一個餅印。

    回覆刪除
  5. 對眼仔好似daddy呀,
    daddy抱佢張相好sweet lei

    回覆刪除
  6. 對眼真係好似高脂呀 ~ 仲有個眼袋仔呀,超sweet張相

    回覆刪除
  7. Anson B眼大大,好似daddy ah!!

    回覆刪除
  8. 完全餅印系列, 厲害!

    回覆刪除
  9. 咁快就兩個月啦!! anson 好得意呢!!

    回覆刪除