Pages

2008年11月20日 星期四

產後復工

終於都放完產假返工了...
第一晚正式返新屋到訓,真係好唔捨得ANSON嫁!
返到公司又掛住佢喎!!
日日一夠鍾放工就一支箭咁沖返娘家見ANSON.


唔知ANSON BB佢又應唔應得我呢??

另外又要諗下買保險比Anson先~~









Anson : mama話我個頭成日側左去一邊訓,攪到個頭有一邊

扁扁地,點算好呀??











5 則留言:

  1. 我個囡右邊頭仔又係扁扁地! 有時我會捐條毛巾响佢右邊面旁, 等佢唔好瞓咁多右邊! Anson 對眼好大好可愛啊!

    回覆刪除
  2. 得閒轉下佢個頭!!
    趁佢仲細個,自己用手輕輕力搓下佢個頭仔會好d!!
    [版主回覆11/21/2008 16:30:00]我試過轉佢去另一邊訓,但佢個頭又轉返過去

    回覆刪除
  3. 我係 Ida 呀, 高脂B中小學同學呀 ~
    Denis 成日推介你地個blog畀我 (但又冇畀條 link 我), 佢話你地個blog好開心ga (佢講果時都笑咪咪)~ 今日終於見識過, 好多野睇呀, 有排睇...
    Anson好得意呀, 借我玩兩日得嘛?
    [版主回覆11/24/2008 20:24:00]無任歡迎, 暫時anson bb仲未借出, 係借就快手啦

    回覆刪除

  4. 入左D得意鞋仔返黎呀 
    大家黎睇下有無興趣?
    http://hk.myblog.yahoo.com/beauty-zone

    回覆刪除
  5. BB 成日訓埋一邊架, 所以間唔時要幫佢地拎下頭, 唔好訓死一邊,

    回覆刪除