Pages

2008年11月25日 星期二

Anson媽媽專用揹帶

今日lunch去左Cotton Candy Kids 買左條"X揹帶"
(係小老婆專用嫁) 可揹3-18個月(重28磅內)既bb
依家新開張仲有9折





Anson : "媽咪買左新野喎
!!我又想試下呀~~"













Anson : "可惜媽咪都未用就比舅父搶左來揹我啦!!"


小老婆 :"我都未揹Anson,就比舅父搶左去用..."





Anson : "媽咪唔好唔開心啦~~下次你揹我呀"



 

7 則留言:

  1. 本店新開張,有大量有型,新潮,可愛嘅童裝!
    而且會陸續有新貨上架,歡迎參觀選購!!!
    新張期內,購物滿200蚊,仲可以有九折優惠!
    (如有打擾,敬請見諒 )

    回覆刪除
  2. 眼仔碌碌€~~好可愛

    回覆刪除
  3. 係咪唔使其他人幫手都揹到架??

    回覆刪除
  4. anson 好得意呀!!
    仲有雙眼皮好深呀!!

    回覆刪除
  5. 我都準備買番條, 因為易收藏, 有D地方推車唔方便, 都可以即刻揹起呀B!

    回覆刪除