Pages

2008年7月1日 星期二

28weeks

體重 : 約110磅

腰圍 : 34吋



不經不覺高脂BB已經28weeks了!仲有12weeks就出世了~

真係又緊張又興奮呀!!

平日起身同返工時高脂BB已經起左身而且仲郁得幾勁嫁,

返而返到屋企就會靜D,係我訓覺時佢都係到郁嫁.

不過我係比較懶訓既,所以當我一訓左就算高脂BB勁郁我都唔知嫁!

希望高脂BB食多D野吸收多D營養,等我生完之後唔洗減肥減得咁辛苦啦~

4 則留言:

  1. 我都同你差唔多,BB己經29wk了,又係勁郁呀!

    回覆刪除
  2. 期待高脂BB既來臨
    但係點解你咁輕既,你都係重我十磅JAR

    回覆刪除
  3. 嘩, 好快見到BB啦

    回覆刪除
  4. hello angela,我剛去完台灣進修返來個多星期啊!你個肚好可愛啊… …我諗一定係個超可愛的BB 。

    回覆刪除