Pages

2008年6月29日 星期日

黏土朱古力

今次係花老師到學左"黏土朱古力"
係唔係好似真既一樣呢??(白色少左一粒係因為未乾無放上去)
希望高脂BB出左世見到唔好攞來食就好了!
不過要等到生完BB之後先可以繼續學了.


今日去左睇"殺神特工"套戲就OK啦!
不過個故仔睇完都唔知佢想講乜

好在睇戲前同左高脂BB講左,睇戲會好嘈嫁,
叫左佢唔洗驚!所以佢都係間唔中先郁咋.

我就可以好舒服咁睇lee套戲.

5 則留言:

  1. 都唔錯wor.
    我想我生完bb 之後都未必學到. 因為我要先找工. 如果星期六學. 又陪唔到bb. 我想我要停工半年至一年. 先可以學番.

    回覆刪除
  2. 哈哈~~茶茶唔記得幫你拎走呀~~兩個都有老人痴呆~~

    回覆刪除
  3. 白白地色個幾粒肥o都o都,好鬼可愛 zr

    回覆刪除
  4. blog唔講都唔覺係真ga 喎~如果blog對呢黏土呢門手工藝有興趣~或姐有需要0既話,都可以係呢度->"互助Q&A智多分"度搵資料ga!

    回覆刪除