Pages

2008年6月3日 星期二

24weeks

不知不覺已經踏入了懷孕期24weeks啦~


依家高脂BB每日都好活躍,每日係我返工時就不斷郁,不斷踢!

但係到夜晚同我訓覺時,佢又唔郁(唔知係唔係同我一齊訓呢??)

有一日訓醒仲摸到個肚有野"突"左出來添.!



最攪笑今晚我老公摸住我個肚,問BB買什麼六合彩號碼好.

佢就由1-49都講齊

.而BB就係32號踢左一下.

而最後六合彩又真係開左32號,我老公就同BB講下次

踼多幾個號碼先得嫁!!



上星期日返娘家廁所有塊大鏡,先有機會見到自己個肚

原來大左咁多

(我平時以為自己個肚好細嫁)

即刻忍唔住同自己影返張肚照先...





9 則留言:

  1. 我都成日覺得自己個肚好細架!不知不覺,又真係大左好多喎!真係好神奇呀!!

    回覆刪除
  2. 個肚真係大左好多呢 ~ 個次驟眼望都真係唔多覺呢 ^ ^

    回覆刪除
  3. 嘩!!甘快就甘大個喇! 懷孕真係好奇妙,爸爸就感受唔到呢種甘奇妙既感覺了~
    鳳凰

    回覆刪除
  4. 乜咁快架喇?唔覺唔覺又24week喇
     

    回覆刪除
  5. hihi~ 我都係準媽咪~我個bb 19 weeks.一齊交流下啦~
    你個肚大得黎, 都仲有腰喎....我就無你駝得咁靚啦
     

    回覆刪除
  6. wei wei...好開心啦...不知不覺你個肚已經六個月喇, 時間真係快, 上次見你都現在原來都過了半年 ...辛苦嗎? 但我知你同你老公都好期待好興奮...我剛考完試呀....我諗等你生左先約你出來好d, 大肚媽媽唔好周圍走..take care 呀, see you later!

    回覆刪除
  7. 嘩嘩嘩~~拍寫真呀~~哈哈~~

    回覆刪除
  8. hello angela,原來你個肚已經咁大?好可愛啊 !最近我有個客都差唔多生得,佢係舊年9月時結婚架 。睇住個客結婚生BB,真係好感動啊

    回覆刪除