Pages

2008年7月30日 星期三

同黎bb改咗名啦

同黎bb改既暫時只係英文名啫, 中文名出世之後先再改囉


我地同佢改咗叫Anson, 咁點解要叫Anson呢?

高脂物體的英文名係Anthony, 而小老婆係Angela

大家都係An字頭, 而son是兒子的意思

所以Anthony同Angela個仔仔就叫Anson


大家覺得個名好唔好呢?

9 則留言:

  1. very good   好有意思。

    回覆刪除
  2. 哈哈!! 真係好有意思呀!!

    回覆刪除
  3. 我仲以為你睇完tvb上一套九點半既劇集tim.

    回覆刪除
  4. hello!!!
    咁有意思既。真係勁呀!!

    回覆刪除
  5. 超掂喎, 咁都比你地諗到, 好野!

    回覆刪除
  6. 嘩...真係好有意思呀!!!
    我反而唸o左中文名心怡,
    英文唸住就番個音叫Simmy,
    不過都唔係最滿意,依家仲唸緊有冇好o的既.
    不過你o個個真係好得呀!!!

    回覆刪除
  7. 咁都比你諗到,勁喎!AN家族好強呀!

    回覆刪除
  8. 有意思 ~ 我鐘意 ^^ 我有個朋友都叫anson,好靚仔架,哈哈

    回覆刪除
  9. 個名好有意思~咁都諗到真係佩服~

    回覆刪除