Pages

2008年7月12日 星期六

終於收樓

今日終於去咗收樓, 估唔到都幾辛苦吓

一開始先去到大堂睇一段超無聊介紹房協的影片,

真係無聊到想走人


, 之後先帶我地去會所攪收樓手續

諗極都唔明點解唔一開始就係會所攪哂所有野

會所 (有兒童遊樂場,健身室,閱讀區,電腦區,燒烤場)







就係咁樣攪吓攪吓都攪咗成個鐘, 終於取到鎖匙上我地的新居

不過上樓之前都有個小驚喜, 竟然有入伙禮物送


不過只係一條毛巾, 一把雨傘同一個鎖匙扣

但係全部都非常"娘"咁印有景新台標誌






之前係網上見到好多新入伙的鄰居都會有漏水的情況

好在我地間屋咩事都冇
, 睇咗兩個鐘都只係搵到d小問題

相信短期內大家都未有機會嚟我間新屋玩

因為要等小老婆生完bb後先開始動工整間屋, 預計最快都10月囉

先比d新居相大家睇吓先啦


細房



客廳


飯廳




廚房



廁所




(主人房景觀---唔好意思唔記得影個主人房添!)







12 則留言:

  1. 都唔錯wor.
    我們現在都煩緊下年住那裡.
    我們見到青山公路那裡有個叫海景花園. 我好鍾意的. 不過老公說好像好遠. 怕出入唔方便. 所以現在仲未知道住那裡好.
    [版主回覆07/13/2008 07:36:00]我都覺得青山公路個頭少D車坐,而且附近無乜野買 好似無咁方便!

    回覆刪除
  2. 間屋咁整齊,都唔使點裝修喇!買傢俬就住得
    [版主回覆07/13/2008 07:37:00]係呀!我地都係諗住打地蠟買傢俬咋!

    回覆刪除
  3. 嘩...個景好正呀!

    回覆刪除
  4. 咦, 高層黎架喎, 我都又去睇試範單位架, 我覺得高層view好開揚, 唔錯的, 不過最衰佢地既會所竟然係冇泳池......
    係喎小老婆有左唔可以動土, 咁你要小心d照顧佢地啦, 高脂爸爸

    回覆刪除
  5. 真係唔洗裝修啦~~咁4正,BB真有福一出世就入大屋住LU.................

    回覆刪除
  6. 活重簡介
    活動名稱: 幸福故事敲敲門
    活動目的: - 促進親子活動 - 分享你跟你的寶貝女或者寶貝仔既點點滴滴 - 藉此跟其他人分享你家小朋友喜愛的故事書或小朋友的趣事

    回覆刪除
  7. 好正喎~~第日有個安樂窩啦~~恭喜恭喜!!!!

    回覆刪除
  8. 好靚喎!! 個兒童遊樂場好正喎!!

    回覆刪除
  9. 恭喜恭喜! 完成後記得叫我地去........

    回覆刪除
  10. 嘩!好正喎!好期待去DoubleA級的家玩下坐下。

    回覆刪除
  11. 你地就好 la ... 夾屋黎架?? 我同老公都想買二手,唔知洗唔洗補地價呢?

    回覆刪除