Pages

2007年9月30日 星期日

超感人婚禮

昨日係我好友阿Ling結婚,一放工我就約左我D舊同事一齊去
尖沙咀伊甸園觀禮啦!
一去到見到新娘子好靚呢!



好啦!當新娘新郎準備去到律師面前註冊時,我見到律師攞左張紙巾出來...
原來新娘已經係到哭緊呢
當讀誓詞時新娘又一次一路哭一路讀,
好感動呀~~~(令我想起我註冊時既情境...我註冊時無哭嫁)
觀完禮之後同D舊同事去左九龍酒店食Tea Buffet,D野食我就覺得一般!






到左酒樓...入席啦!
我地每人都收一1個回禮小禮物,就係電燈豬,
當新娘新郎入場時,我地全場一齊揮動歡迎lee對新人!





新郎新娘係台上多謝佢地既屋企人時,2個都忍唔住哭起來,
連新郎既媽媽都哭了!我地見到Lee個情境成台都眼濕濕


係中場新人又攞左D Cash出來抽獎,又播返少少接新娘同註冊既片段.
就係lee個時候新郎突然出現係個場既中間多謝新娘,一邊講一邊行返係
台上既新娘到,新郎跪左係地下將一束玫瑰花送比新娘!
新娘又驚喜又開心(當然新娘感動到又一次哭起來)
仲話同老公拍左拖8年,佢第一次送花呢!

就係咁佢地完成左今次咁感人既婚禮,祝佢地永遠快樂!

1 則留言:

  1. 我都覺得好感動,我都有眼濕濕,你尋日係咪好飽好飽呀? 我都有寫小Lin個婚禮,你過來睇睇。 至於九龍酒店個Tea Buffet,我只喜歡D朱古力蛋糕&雪糕(要減肥了)

    回覆刪除