Pages

2007年9月28日 星期五

負擔太重了

唔知各位有無抽新股呢?我就少好彩,抽到遠洋地產.
今日一開市就放左了!Yeah ~~



放工返到屋企食完飯,老爺就即刻比張電費單叫我老公交
.
我老公就話上期我地交左,今期又要我地交!!
(雖然我地都諗住交埋今期既電費)
之後到奶奶又話上年買左個洗衣機要供2年,依家供左1年,
下個月起要我老公供...仲有意無意間話自己09年退休,
要養佢咁囉.

老爺奶奶成日係我同老公面前叫我地快D生.
生左又點呢??邊個養呀??
我當然全程無出過聲
,亦無比過意見.
我亦明白老人家個個都想老來有仔女養.
我老公要供養佢家人,而我自己亦都要供養自己既家人.
佢地到時唔好拖我落水就得啦!!


當我聽完老爺奶奶講完野之後,我即時有唔想生BB既念頭!

日後又想買樓(依家住緊個到太細,結婚時做姊妹來過我家既都知乜野事啦)
,供自己層樓又要供老爺奶奶個層,
要比家用(2家人),又要養BB...負擔實在太重!!

我比較自私仲好想去多D旅行,玩多D,享受多D!!!
快D到28歲就好了,到時唔洗生BB了!

8 則留言:

  1. 點解28歲唔洗生BB啊....?!   我下個月結婚喇,我相信都會遇到好似你的情況啊

    回覆刪除
  2. 我同我老公結婚時講到明28歲後我唔會生BB. 而且我28歲我老公都35歲了(太老了). 到時生仔....NO WAY!!

    回覆刪除
  3. 我想問下呢,你同老爺奶奶住呀。咁家用老公比晒定分2份自己比呀? 嘩,自己屋企又比埋呢度又要比呀?真係好重負擔喎 28歲生BB都唔係好老者?

    回覆刪除
  4. 同老爺奶奶住係麻煩D,28歲同35歲邊度老呀~~~~一D都唔老,35歲對男人黎講係黃金時期,女人30歲前都仲叫後生。 不過你地負擔咁大,都係要好好計劃下,你先生無兄弟姐妹的嗎?點會得你先生一人供養老爺奶奶???

    回覆刪除
  5. 28歲都唔係好老丫, 30歲前都ok架, 我都係打算30歲前生bb. 其實我地同你地既情況都幾相似架, 不過我地就唔會買樓, 所以負擔會好少少. 不過老爺奶奶都冇做野, 所以我地都要供養埋佢地架. 而我就要俾2邊家用. 第日有BB都要再計下條數~~ 鳳凰  

    回覆刪除
  6. 核核(iRiS)   : 我同老公各自比家用的! 我比我屋企,我老公自己比佢屋企 sandy : 我老公係獨仔來嫁,無兄弟姊妹 Phoenix & Eric : 如果要生我想生2個,想快D生囉.... 就算我地唔買樓,到時生左BB,老爺奶奶一定叫我地 細屋換大屋(d裝修同供樓一定會叫我地比)因結婚前間屋少裝修過係老爺奶奶比$! 咁同我地自己2個買新樓供有乜分別??你話係唔係"穩"笨... 我係結婚前要比成1/3家用屋企,結婚後阿媽都知我無咁多$比佢, 所以我依家都係比1/4家用屋企! (註 :我人工少過我老公嫁) 而我老公都比1/4家用佢自己屋企!

    回覆刪除
  7. 點解到28歲就唔使生?

    回覆刪除
  8. 我都抽到遠洋,不過用白表,要存一存倉先得,希望到時個價唔太差啦... 相見好同住真係好難,所以一定要搵到第一桶金搬出去住,第一步就係抽多幾隻ipo啦

    回覆刪除