Pages

2007年9月8日 星期六

開心與不開心


開心o既係終於學晒麵粉花---蘭花初班
做好左---加多利亞蘭,見仲有D時間同我盆"較剪蘭"加工下先







唔開心o既係 (都好長篇下)

人物介紹 :
W-老闆娘 , 大C小姐-老闆家姐, J小姐-老闆娘細妹
E小姐-會計同事  細C小姐-大肚同事  H小姐-打單同事
V小姐-新打單同事   A小姐-當然係我啦~


話說8月尾時,老闆娘開會話"細C"12月要生仔!
要重新分配過d工作....


結果,我有1/4的單比左新同事,
我打開的大陸單比E小姐(真係慘...會計都要打單)
仲有1隻簡單的單就比左"H小姐"打


"細C"就將全部單(除了其中一間公司比左"J小姐")
其他比左我跟!


而"J小姐"打開某一間公司o既單,成日都話難打,
又打錯晒! 老闆娘話間o個間公司d單複雜,叫我跟喎!

(我心諗: 複雜個d就叫我跟,EASY個d就自己打)
最嬲就係"J小姐"比d單我同我講: "我對你唔住呀!我8月一張單都未打過..."
我當時勁嬲XYZ

佢呀!不過我無理佢無同佢講野!
(之後J小姐比左D單我,講都唔講返比我知加左D乜野新野.)
may be人地覺得我唔明會自己走去問佢掛...


我返到去同我老公講.我老公話 : 無計啦!人地係王親國戚來嫁!


依傢要追返"J小姐"d單,攪到我做唔晒d野
!

今日放工前比C小姐人叫左入房傾野...
仲問我D單野成點!但當我同C小姐講我打跟J小姐8月D單,佢好驚訝囉!
原來J小姐話比C小姐知8月D單佢自己跟左9月個D單至比我跟!

真係唔公平呀!做到野o既人就做死,做唔到野o既人就舒舒服服唔洗做.


2 則留言:

  1. 盆花好靚呀!   努力吧朋友!

    回覆刪除
  2. 一定要如實同老細講, 等佢知你做得幾咁辛苦, 年尾加人工會記得你架喇

    回覆刪除