Pages

2007年10月11日 星期四

新股回顧

各位朋友,最近有無抽新股呀??
我當然有抽啦~
等我總結下先 (我每次只抽1手ONLY)


恆鼎 : 小老婆同老公都抽唔到
洋蔥頭


群星紙業 : 抽唔到
洋蔥頭


遠洋地產 : 小老婆抽到一手
迷你窩


SOHO : 小老婆抽唔到
洋蔥頭
,老公抽到一手
洋蔥頭


金山軟件 : 小老婆抽唔到
洋蔥頭


奧園地產 : 小老婆抽到一手
迷你窩


中國動向 : 小老婆抽到一手
迷你窩


新鑫 : 小老婆同老公都抽唔到
洋蔥頭


星期二收到奧園張股票,LUNCH諗住去BANK叫佢地開市放啦!
點知BANK STAFF話要2:30PM親身來放...
吓!唔係呀

奶油獅
~~平時我阿媽(係佢樓下間BANK)都係幫我放低張股票
到開市BANK STAFF就幫我放嫁啦.
之後我就CALL阿媽話佢知BANK STAFF唔比我放低張股票,
我阿媽本來同d朋友飲下午茶嫁.不過佢為左我既利益着想,
佢由東涌走出來荃灣幫我放股票呀!
真係THANK YOU晒
猴子
~~星期六請你飲茶呀!!


各位係唔係好奇怪呢??黠解小老婆得LEE隻奧園要去BANK放.
因如果我老公有抽新股我就會抽白表,如果老公唔抽我就會用
佢個HSBC A/C抽(抽股個手續費平好多有d $0,$18 & $50 ONLY)
而小老婆d股而且放晒,袋袋平安!
不過仲有隻復星未放唔知幾時升呢??

猴子



5 則留言:

  1. 小老婆果然係新股殺手喎,恭喜恭喜!

    回覆刪除
  2. 我隻隻都抽唔到呀~~真係想死~~
    唔知係唔係我入得小呢~~

    回覆刪除
  3. 抽新股呢家野都好講運架!不過你地都好鬼好運呀,咁多隻都抽到喎!咦,咁咪賺左好多囉?又可以去旅行啦!

    回覆刪除
  4. 我個同事係最近呢幾個月既所有新股都抽中.....命中率係百分之一百 , 超好運!!!羨慕死我地!!
    鳳凰

    回覆刪除
  5. 復星唔掂啊, 快D走
    [版主回覆10/24/2007 19:59:00]我老公話復星跌破$10先走喎

    回覆刪除