Pages

2007年10月24日 星期三

小肥羊



其實好耐之前對小肥羊冇咩好感
, 一來係大陸野,
二來個名真係改得幾衰, 所以一直都冇試過
直到早排有同事試過極到稱讚, 又咁岩要同朋友食飯,
所以就即管一試, 睇吓咩料



第一步行到入鋪, 已經傳嚟強烈湯底的味道, 感覺到佢絕不簡單
我們4個人當然叫了一個四人套餐啦! 有兩碟羊, 一碟牛, 一d菜同丸咁啦!
聽落好似好簡單, 不過一食之下比我想像之中還好得多

先講湯底, 我地叫咗個鴛鴦鍋, 係麻辣同清湯, 不過清湯一d都唔清,
比平時屋企飲既湯更濃, 大量既蒜頭同大量既香料煮成, 一入嚟過時
就係這種味啦! 而本人不好辣, 所以麻辣不作評論啦! 個餐有兩種不
同既羊, 不過食落冇咩分別, 淥熟羊肉之後, 先發覺冇豉油點既
冇就冇啦! 食咗先算, 完來冇豉油都ok喎! 羊肉有極小既鬚味,
而且肉味非常, 唔似得

平時任食過d大量鬚味小量肉味, 不過都係及
唔上那個澳洲和牛, 初時以為得個名, 普通肥牛一碟啫!
點知貨真價實 真係充滿雪花的和牛
, 而且數量不小, 差唔多廿片!
和牛當然好味啦! 仲好軟滑添, 不過總係有d哂料既感覺, 用嚟打邊爐
冇咗燒肉既香味, 唔得prefert 而小肥羊的墨魚滑係我食過最最最
好味
既墨魚滑, 又彈牙又鮮甜! 四寶丸都係非一般既四寶丸, 食落去
入面有料架! 有d有芝士, 有d有蟹子, 都幾得意! 最後一定一定要試既
羊粉, 妳可以視為刀削麵同河粉的混合版, 佢俾河粉更滑但又有刀
削麵既口感, 好神奇

基本上我一向唔鍾意任點任食, 總係覺得食咁d 垃圾
, 不過都唔平喎!
計吓計吓每人都要成舊水埋單啦! 不如俾多幾十去小肥羊, 好食得多!
對我嚟講任點任食等同去咗地獄,
想約我食飯既朋友門, 千期唔好約我
係地獄等, 去接近天堂d既小肥羊等啦!

離開之後, 小肥羊既味仍然輝之不散, 直至反到屋企,
老婆都聞得到強烈既味道


6 則留言:

  1. 去小肥羊一定要食鮮淮山,好正架!~~ 推介 ~~
    在深圳食的話好平,如果你想在香港食到平的小肥羊都有架,下午or下午茶時間啦,上次我星期六食過都有。不過....我最怕食完之後全新都係嗰陣味,係人都知你食過小肥羊,知唔仲以為自己係一隻羊。

    回覆刪除
  2. 我好鐘意去小肥羊架

    回覆刪除
  3. 我第一次食係晌大陸食0既, 個湯真係好正~ 我都會買佢地個湯包, 咁就可以自己晌屋企打邊爐呢

    回覆刪除
  4. 成日聽朋友講話小肥羊好貴,又話4個人要8舊水!
    今次講你講又唔係貴喎

    回覆刪除
  5. 小肥羊既下午茶都好抵食!

    回覆刪除
  6. 年近打邊爐季節時, 超市都有小肥羊湯底賣架, 超正!!強烈推介!!!
    鳳凰

    回覆刪除