Pages

2007年8月22日 星期三

勁玩長隆 - first day (訓醒後繼續講)

玩完4d影院之後, 我地下一個目標就係滑浪飛船啦!
一路行一路講咁個4d影院有幾好玩之際, 已經到咗我地
下一個目的地 ~ 滑落飛船, 跟住聽到有人慘叫,
再回頭一望
竟然係一個兩層樓高既巨浪  各人即時開始滴汗, 有人講
"痴線架" ,
而我即時有個疑問:  "我地要玩架??
" 好快地有人回答:
更係
唔玩啦! 傻架
  不過tracy又好想玩喎! 所以最後我地都玩咗
這個達海嘯級既滑浪飛船!

好在那裡有雨衣賣(包埋對鞋架) 其本上個個都買, 如果唔穿一定
100%濕哂! 排咗二十分鐘左右就到我地去死啦! 一沖之後, 兩層樓
高既巨浪從高空墜下就好似去咗瀑布下面一樣, 個種感覺比海洋公園
那個high得多  而沖落嚟之際, 我件雨衣係比強風吹起咗!
所以最後我件褲都係濕哂, 不過上身同隻鞋都還ok!
不過危機還未解除, 因為要經過一條路去番巨浪過位先去到出口, 而
另一隻船已經沖咁落嚟, 但係前面d人仲係到慢慢行阻鬼住哂
眼見已經趕唔切, 此時心裡空白一片, 絕望啦 為有轉身默默接受
死刑, 巨浪再次由高空墮下, 今次比坐係船過時更勁, 勁到將我包住
對鞋既雨衣沖開咗! 勁慘! 過刻我完全感覺到海嘯既威力!!
講都係feel唔到, 大家睇圖睇吓有幾勁啦! 




沖落嚟一刻, 好似唔係好勁! 再望下一張



勁呢?! 其實都未影到最高個刻, d浪可以去到屋頂架!!
我地玩完之後就係要穿個那個亭先至係出口, 我就好似

下面張圖企係樓梯個人咁 (企個位都一樣), 原全埋沒咗係巨浪中



之後我地玩咗d低能野,  睇咗場特技show, 睇到最後個演員唔知
點解傷咗, 冇啦啦咁就完咗啦!
玩咗大約5個鍾, 不過差唔多全程都係冇冷氣加上天氣勁熱, 不繼出汗
好過去做GYM減肥啊! 走過時已經散哂 

食完飯之後仲有個馬戲團睇, 不過留番下次先講啦!

2 則留言:

  1.  好想玩,超想玩,勁想玩... 我最鐘意玩滑浪飛船的...嘿嘿

    回覆刪除