Pages

2007年8月10日 星期五

我的新作 + 全家幅

高脂物體小老婆最近好忙
...忙到無時間上網,無時間睇電視,
無時間理老公!

想知我忙D乜,睇下下無咪知囉!



雖然整得唔係好靚,不過第一次自己做係咁上下嫁啦!

唔好要求太高.其實我之前係想學用黏土做的食品course,
不過...我個同事話想學麵粉蘭花.
so我同佢一齊報左學籣花!


later學完蘭花的死都要報返做黏土食物!

好啦!之前同過大家講要影張全家幅,今日8號風球
早左返屋企,總於有時間啦~

好啦~各公仔就位!!擺個靚靚pose

...1,2,3笑!! 


就係咁全家幅就誕生左啦!

不過影完之後有排執


3 則留言:

  1. 小老婆,你啲作品好靚呀 ,比心機整蘭花呀! 如果我影全家福的話,唔知你會有乜野反映呢?! 我都有換麥記的茹時 & Woodstock呀!

    回覆刪除
  2. 好勁呀,有咁多公仔,我屋企已無位比我安置D公仔,所以捐晒比慈善機構啦

    回覆刪除
  3. 整呢d要好有耐性架,我就唔得了!

    回覆刪除