Pages

2007年8月20日 星期一

長隆喪玩實錄-預告篇

係19-20/08跟永安旅行社去左"長隆水上樂園,長隆歡樂世界,長隆睇馬戲"
2天團,今日終於返到來香港啦~~


今次o既行程比上年中秋節去長隆動物園更好玩!
好!!等我預告下黎緊o既精彩行程先:
長隆歡樂世界 : 5小時的桑拿旅程,4D影院剌激探險,海嘯般沖浪....


長隆睇馬戲 : 非一般驚喜

長隆水上樂園 :  激流旅程好好玩,可惜老婆無得玩

(另加4小時晒黑行動)


本來我later想去"龍盤峽" but老公已經話明要下年先再去旅行!
(佢話已經負資產喎)
只好等到下年先去了

2 則留言:

  1. 好心急呀!你快啲upload比我哋睇啦,我好想睇馬戲呀! 唔知下次我哋有無機會一齊去旅行呢?

    回覆刪除