Pages

2013年7月17日 星期三

探索大自然遊學園 X 動物農莊2013

[探索大自然遊學園X動物農莊2013]
集玩樂和學習於一身既"遊學園"
每個遊戲及活動都非常吸引,啱晒一家大細

炎炎夏日去,可以嘆住冷氣睇動物玩遊戲的確係一個好好既選擇
我地一家又去亞洲國際博覽館到湊下熱鬧~




alison一去到就已經催住我地要入場啦~



我地由美素佳兒既VIP入口入場



一去到,anson首先去左Friso既自家農場做奶農



專心採奶中...



Friso仲有其他好玩既主題活動
"扭扭牛牛氣球工作坊" 教大家扭牛牛氣球帽子



我地仲去埋Friso既Milk Bar到湊熱鬧
Anson & Alison係Milk Bar嘆左佢地飲開既美素住兒奶奶
(當我想行去影2個攪緊時,佢地即刻四散 =.=!)



Friso係會場內特設休憩區,玩得累時仲可以入去休息下添~

場內設有換片&授乳區,方便爸爸媽媽們



之後我地就去其他區玩啦!
恐龍地帶 (2隻恐龍會郁會叫嫁~)




anson與最like既恐龍合照



考古掘化石 , anson佢似玩沙多d喎!


出到o黎anson好開心咁同我講,佢尋到寶藏...係d骷髏骨頭



Playright 智樂大自然遊戲
anson化身水泥建築師


禾桿草大戰




極速滑道 (alison好鐘意,仲玩左2次添)


Mama見排馬仔條龍都好長,於是就去排隊先
Papa就帶Alison & Anson睇下動物


其實除左睇之外,仲可以排隊去親親佢地嫁!


睇山羊,仲可以排隊去攞草餵佢地食添!





我諗都排左around 30 mins先同到小馬合照~
anson今次摸到小馬好開心呢,而alison就驚驚地唔肯摸睇動物區附近更設有洗手區,唔洗下下走去洗手間洗手,非常方便


睇完動物又再玩下遊戲
不過已經開始排大隊,我地只係排左2個game only



鯨魚滑梯



我地又去左寶礦力水特「陽光‧活力Seaside Baby」場景到影相!
仲可以參加BB選舉


Alison似動感Baby多d喎~呵呵!


漂亮海星全
「睇」驗,好難得唔洗走去大海都睇到海星呀!




夢幻水母館


有機蔬果攤位



好Q既西瓜呀!
anson睇完又話想自己種下蕃茄,點算?



其實仲有好多好玩既充氣遊戲、親子工作坊等等...由於下午開始都多人排隊,有好多都玩唔晒
睇下行下已經唔經唔覺玩左3
個半鍾

腳仔都軟埋,希望下年有機會可以再去玩過啦!
[高脂物體Family] 已經登陸左Facebook 專頁想知我地最新消息? 

快d去Like---> 高脂物體Family啦~

1 則留言:

  1. 好似好好玩咁,開到幾時?
    [版主回覆07/18/2013 08:55:20]11/7~14/7,已經完左了!如果下年再有可以去玩吓呀

    回覆刪除