Pages

2013年7月15日 星期一

澳門喜來登.體驗夢工場之旅+Shrekfast明星早餐

過大海就緊係要想吓去邊間賭場住邊間酒店好啦~ 
如果想享受家庭樂係澳門真係唔多選擇!


今次高脂家就有機會去到體驗一下喜來登酒店的夢工場體驗之旅
係澳門享受一下家庭樂
今次亦係ANSON第一次出外旅行,未出發時ANSON已經好興奮

去到酒店等check-in



小朋友可以在大堂的[朱利安國王森林小屋]免費享用糖果,爆谷,果汁。
更有專人扭波波添! 一定唔會悶親啦!



房間方面夠哂家庭feel, 當然房間都會配合番夢工場的主題啦
今次有3個卡通主題房間(史力加、功夫熊貓、荒失失奇兵)
我地入住既係史力加主題房間



anson見到間房好興奮,又開心



房間的掛畫,欖枕同浴室都配合返史力加主題


酒店仲準備左小童拖鞋,浴袍 (真係照顧周到)
更重要既係有部wii 可以玩, 




而大人房就無變


另一朋友入住功夫熊貓主題房~

成房都係功夫熊貓



放好行李時間剛好開飯,午飯係一間叫"鮮"的餐廳。
主打既係一人火鍋, 有7款湯底選擇(仲可以隨時轉換湯底)
餐廳更推介新出既點心套餐。
我地當然唔客氣兩款都試哂啦~ 


火鍋好唔好食, 湯底都好重要, 冇咗好的湯底再靚的食材都冇咩用。
我選既係比較小用係火鍋既叻沙湯底, 食落未之於非試不可,
不過都夠贏哂全港大部份酒樓食市既任食火鍋囉!



食材方面當然唔會普通啦~ 
除咗一般貨色外,仲有好多新鮮既蝦同貝類選擇!
肉類區仲有師父即場刨肉添!


點心真係有d 驚喜真係冇推介錯
如果各位以為點心已經再冇創新既餘地咩,真係要過嚟試一試,
除咗蝦餃係傳統之外,其他既都非一般行貨


不過我最like 都係個飲品"紫紅莫都",
以酸梅子、 薄荷、梳打水調製
依杯野酸酸甜甜咁!似雞尾酒囉,勁正~
(anson都話好味,仲飲左一大杯)



食飽飽之後就到我地既行程感受吓夢工場之旅,
第一站就係同卡通人物影相啦~



史力加、費安娜公主、功夫熊貓、荒失失奇兵以及馴龍記等夢工場動畫明星都會係不同時間出現同大家影相
由於史力加同功夫熊貓都行開左同唔到佢地影相添!


我地先同荒失失奇兵合照



之後就同馴龍記條龍影相
不過anson 好驚隻龍囉, 因為d 公仔制作真係勁迫真



酒店為4-12小朋友推出多樣不同的兒童活動。
例如: 手工藝創作泳池尋寶遊戲、曲奇製作班、合家歡電影之夜等等



除左係泳池游水之外仲可以係到開生日party添!




生日派對設有4個主題場地



對食物豐富又精緻
小朋友見到一定開心C呢~






去完生日Party又差唔多夠鐘落返酒店商場睇show ^.^
金沙城大堂每天4:00pm都有盛大的夢工場巡遊匯演
俾大家近距離接觸d卡通人物
巡遊around 15 mins,各夢工場動畫明星跳住舞出o黎
好有嘉年華feel~



見距離dinner都仲有一段時間
我地一家就走左落去酒店泳池游水




當晚我地本來係食自助餐架
點知同行哥哥早一晚食過意大利餐
仲食咗杯超大雪糕個個小朋友都流哂口水
即刻舉哂腳轉去食意大利餐


班妮意大利餐廳



anson 一入餐廳已經好期待個雪糕不過都俾面食咗其他野既


自家製麵包


班妮特色前菜2人份




牛肝菌忌廉湯



特式班妮薄餅



忌廉煙肉意大利粉,大大舊芝士放上檯時真係嚇一跳
之後會將意粉轉返係碟到先上檯既
意粉都係自家製嫁


燒鱈魚伴蘆筍蜆汁




小朋友們期待既雪糕 (班妮巨人新地)



真係好大杯,原來雪糕都係自家製嫁~





訓醒一覺,我地去左酒店的另一個重頭戲 sherkfast明星早餐
會場報置成個皇宮咁




自助早餐分別劃分左4個主題區佈置
食物都係配合番d各卡通主題



例如功夫panda 更係安排番中式早餐啦,
仲有熊貓樣的包點






papa 就食咗據聞係費安娜公主最愛既pizza啦


馴龍記既蛋奄列



各卡通人物輪住跳住舞出場啦~感覺好似自己去左開Party咁

每個卡通人物都會行遍全場同大家影相


我地都影左好多靚相~


出左去攞野食miss左同卡通人物影相?


唔洗擔心!佢地係最後會再出來同大家再影過嫁~



購買澳門喜來登金沙城中心酒店任何住宿連早餐優惠套票的,
每人只需加多$100,就可以升級享用「體驗夢工場」動畫明星早餐。
同各卡通人物一齊食早餐 ~^o^~
     





澳門喜來登夢工場主題家庭套房$2,668起
(最多2名成人及2名12歲以下小童入住)   套票包括: 
於酒店指定餐廳內享用雙人特色早餐或午餐
(如升級為Shrekfast早餐只需每位另加港幣$100)、
體驗夢工場歡迎禮品包單程標準艙船票2張 免費房內無線上網服務房內無限次免費電影欣賞免費兒童遊樂區Qube2遊樂時間(每位兒童2小時)


另設澳門喜來登酒店夏日套票$1,498起
(
2歲以下小童需另加$200/晚)

套票包括:酒店住宿、雙人早餐或午餐
(如升級為Shrekfast早餐只需每位另加港幣$100)、
單程船票2張及休驗夢工場歡迎禮品包

推廣期由即日至30/9
,快d行動啦!



套票詳細資料可以click入--->澳門喜來登酒店 :
http://sheratonmacao.com/hk/rooms-suites/family-suite.html




體驗完夢工場之旅,我地又過左威尼斯人到睇"活龍活現" 互動展
展期:1/7-1/10 (每日11:00am-8:00pm)




恐龍迷anson一知道有恐龍展就嘈住要去睇啦!



展館內有成三十幾隻恐龍展出,仲會郁會叫~

仿真度仲好高添!我見到都有d驚驚地嫁...


anson見到暴龍直頭唔夠擔行過去  =o=!




展館內仲有恐龍模型比小朋友坐上去影相!


場內仲有一套45分鐘既3D恐龍電影睇添




"活龍活現" 互動展門票:
成人: $80,小童 $50 
家庭套票: $232 (包4張門票,其中1人需為3-12歲小童)


"活龍活現" 互動展門票+3D電影票:
成人: $100,小童 $70 
家庭套票: $296 (包4張門票,其中1人需為3-12歲小童)

"活龍活現" 互動展資料 --->
http://hk.venetianmacao.com/macau-shows/dinosaurs-live/



[高脂物體Family] 已經登陸左Facebook 專頁想知我地最新消息?
 快d去Like---> 高脂物體Family啦~

2 則留言:

  1. 請問你們是否用單程船票回港? 因暑假關係, 會否很難換?

    THANKS
    [版主回覆07/24/2013 13:49:13]我係星期三去,星期四返港!
    我地由氹仔坐船返香港,當日我地去到碼頭先換船飛,部船都唔爆!

    回覆刪除
  2. 個酒店幾錢呀 ^^ ~~ 好似好正呀
    [版主回覆07/30/2013 09:42:37]我地住$2,668個隻 ^^

    回覆刪除