Pages

2013年7月24日 星期三

初試元朗盆栽 @ Sense

papa 一向喜歡元朗, 因為好多美食可以係元朗找到,
最緊要係價錢大眾化得很

過往推介過既日本食店, cafe, 酒樓等, 多年來仍然健在,
暫時仲未俾連鎖店攻陷

反而自家經營餐廳就越開越多, 元朗雞地一帶受yoho 帶動,
已經變到食街一樣,
papa真係勁想搬過去住!

今次我地先小試個一帶既盆栽



其實佢係一杯tiramisu, 近年興食什麼份子料理,
聽到個名已經覺得高級同勁貴, 

但元朗一樣可以食到, 依杯野只要$45大眾化價錢就食到, 
好唔好食唔緊要, 食甜品都志在開心啫
依盆野完全做到有餘啦~ 再share 去facebook, 玩足一日囉~ 
再講真依盆野既味道其實ok 架!



Anson就食左個正常既窩夫配雪糕



食完個tea行多2個街口
又有一間豆腐花店派豆腐花,真係估佢唔到



papa話都好有豆味喎~


papa話下次再帶我地入元朗食其他好野添~



[高脂物體Family] 已經登陸左Facebook 專頁

1 則留言:

  1. 依盆野真係好得意, 我都要搵日去試試先得,
    我果日睇千奇百趣先知道元朗有,不過唔知道係邊,
    你可唔可以話個地止俾我知呀?
    元朗真係好多野吃,d價錢都好合理,我住天水圍都成日去元朗買野的.
    [謙盈媽咪回覆08/01/2013 10:43:58]謝謝你的資料 ,
    同你一樣好鐘意去元朗食野
    [版主回覆08/01/2013 00:11:59]元朗鳳攸南街9號好順利大廈地下2號
    詳細資料: http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=116125
    如果叫我自己去我都唔識路,好在有老公帶住咋!
    我地住屯門都好鐘意去元朗食野,由其係日本野

    回覆刪除