Pages

2012年10月16日 星期二

試食 ~ 東海堂cake little 系列

有幸收到東海堂的邀請試食東海堂的cake little 系列
其實之前都食過此系列的五重朱古力, 
絕對係本地餅店中最出色的朱古力蛋糕
比其他餅店標榜用?? % 朱古力的出品出色得多, 
加上此size 其實仲岩我地心水 
一個正常size 的一磅蛋糕一家4口要食哂的話一定叫哂救命.

(五重の朱古力,沖繩海鹽焦糖,雜莓芝士慕絲,清酒栗子,北海道芝士)

講番今次我地試食咗沖繩海鹽焦糖cake little, 
先講外形式一睇已經絕對係酒店級數, 
包裝的物料亦非常講究, 下面圍住蛋糕既竟然係一條絲帶, 
就係依條絲帶對個蛋糕已經充滿期待 
大家一聽到海鹽一定會問個蛋糕會唔會咸既哩??  
當然蛋糕絕對唔係咸啦~


不過都會食到小小的鹽味, 再試真d應該似係海水的味道先岩, 
焦糖的味道非常難形容, 
並不是我地一般食開個種焦糖咁得個甜字, 
可能就是因為加咗鹽的關係,
所以帶出咗另一種唔同的焦糖味道, 
我估同我地煲湯加鹽可以帶出鮮甜的道理一樣呱~

我地平時食蛋糕, 來來去去都係個幾隻味, 
所以今次的焦糖蛋糕大家一定要試試
我就非常欣賞啦~ 從內到外都做到極高比較~
Papa仲話要買埋個清酒栗子cake little試下




依家買任何一款cake little系列,
仲可以將一套五款既小嵨陽菜精美書籤帶返屋企添!


由即日起連續三個星期,大家只要去東海堂Facebook參加遊戲,
就有
機會帶cake little甜蜜驚喜番屋企!
有興趣可按 ---> 
https://www.facebook.com/aromebakery?fref=ts  參加



[高脂物體Family] 已經登陸左Facebook 專頁

2 則留言:

  1. 好好味咁喎 !

    回覆刪除
  2. 五重の朱古力 ~ 有??重朱古力味?
    [版主回覆10/26/2012 15:44:58]係呀!好濃既朱古力,papa至愛

    回覆刪除