Pages

2011年9月26日 星期一

病倒仍古靈精怪


最近天氣開始轉涼,好容易病呀!大家要take care~
連anson都唔例外病左...
星期四晚見anson咳得多左,氣管好似有少少野.
於是去睇醫生啦!(anson睇開個醫生係市中心,但唔係成日有得睇)


今次去近屋企樓下個醫生到試下!
醫生都好細心,睇完都係話anson感冒同氣管有好少既喘.
本身診所開2日藥(我地叫醫生開3日)
不過原來無3日藥開,為有開4日啦...睇左$270 >.<




食完咳少左,不過都仲有好多痰!
食埋今日先再睇下洗唔洗睇多次醫生...


病緊既anson仲成日周圍跑,勁精神!
不過食野明顯少左,唔知係唔係無胃口呢?


放假係屋企同papa抺玩具(仲要係好樂意個隻)
anson唔知係唔係同mama一樣有潔癖呢??



今日papa送anson返學時,都可以咁古靈精怪...
真係服左佢!


4 則留言:

  1. 最近天氣變化好大, 小心身體呀. 飲多D潤的野,喉嚨無咁易乾啦.
    Blog友給我的溫馨提示:9月28日是yahoo blog升級的最後限期,如果在那天之前不升級的話,妳的blog將來只能閱讀,不可修改,網友也不能回應。
    [飛毛華腿回覆10/15/2011 19:37:06]9月28日不是yahoo blog升級的最後限期,是10月12日才對,而且,10月12日只是第二階段的升級^^
    [版主回覆09/27/2011 13:51:00]係?一陣研究下先!

    回覆刪除
  2. 咁多支既?
    [版主回覆09/27/2011 13:51:00]因1支食2日咋!叫醫生開4日藥所以咪咁多支囉...

    回覆刪除
  3. 沈醫生好好人, 我地全家都係睇佢架 ! 不過一轉天氣, d小朋友既氣管真係差d ! 第日再冬d要包到隻糉出街, 特別係個鼻 !
    [版主回覆09/29/2011 11:38:00]我都覺得佢好好人,不過係貴d囉! 而且佢打針係唔痛嫁,真係好好~ 遲下凍anson會由頭到腳都包到實呀~

    回覆刪除
  4. 我升級啦.不過唔見哂訂閱. 你如果升唔升級都通知我啦.^^

    回覆刪除