Pages

2011年9月4日 星期日

anson與mickey mouse有個約會@翠樂庭

話咁快5/9就係anson 3歲生日了! 本身想同anson攪生日會嫁,點知攪唔成...
見anson咁鍾意mickey mouse就同佢約左mickey mouse食飯

食buffet前去左婆婆屋企先~婆婆公公準備左利是同蛋糕同anson慶祝!




食完玩左一陣就出發去找mickey mouse了!


其實個buffet都唔平$45x/個(食2hours),不過都叫幾多野食,種類都幾多下
(本身想出去影d食物,不過我地又要食又要同公仔影相,好忙!最後無影到)



一去到都未坐好,d disney公仔就出動啦~


anson見到勁開心,主動去攬攬


而d工作人員都好好,主動幫我地影相(用我地部相機 & 樂園既相機)




而anson見到mickey mouse係最開心嫁~


由於anson生日,mama就訂左蛋糕($90/半磅)同anson慶祝
(原來10檯人起碼有8檯都係慶祝生日)



有d檯係高飛/米妮慶祝生日,咁啱我地係mickey mouse慶祝,
開心到anson呀~~



d公仔影完相後間唔中都會走來同anson玩嫁~


最後我地都係disney買左一張相,留為紀念!


disney送比anson的生日gift


anson話自己同mickey mouse食完飯大個仔
1)會戒夜尿片
2)唔用奶樽會用杯飲奶
估唔到anson當晚真係做得到~


4 則留言:

  1. Anson 生日快樂!祝你快高長大, 健健康康 >3<

    回覆刪除
  2. Kelly, Calvin and Samuel2011年9月6日 中午12:04

    ANSON 大個仔喇....生日快樂呀 ^^

    回覆刪除
  3. Anson ~ 生日快樂!! 身體健康!!

    回覆刪除
  4. 生日快樂呀~~~~~~~~~

    回覆刪除