Pages

2011年9月15日 星期四

anson的k1生活

anson都開左學都差唔多成個月了!由9月開始就轉左返全日班.
係學校食早餐,食lunch & 訓覺,通常都會做埋功課先放學!
星期六返半日(可返可唔返的)



依家返學由anson papa帶返學,唔洗爺爺嫲嫲特地過來!
但發現anson返左全日之後有2樣野比較特別
1) anson唔知係唔係午睡訓得唔夠,日日夜晚好快訓着,但第2朝又唔願起身.
2) 學校已經有lunch + 下午茶但anson日日放學都話肚餓,真係諗極都唔明呀.


本身諗住學校會有課外活動,點知要下學期先有,
又要同anson出去報下course讀住先囉!


返左全日班覺得anson獨立左!好多野都話要自己做.
自己去廁所洗手 (全程自己上落樓梯,唔洗人幫都ok)
自己着褲/鞋/襪, 着衫都得得地
做錯事會自己認錯,講出自己錯處 (不過講完又再做過>.<)



仲好識駁嘴!
話說anson久唔久就同papa講唔舒服要去睇醫生.
papa就同anson講醫生今日放假,明日睇下有無野先睇啦!
anson答papa: 睇另一個咪得囉! (papa無言...)


放左暑假後身體好似好d
由於anson有鼻敏感,好多時開完冷氣都好似papa咁有10個8個乞次
有時仲有鼻涕添!
之後比anson食2-3日"佳力天"又好好多無野了(而且都係一日食一次好方便)
見anson鼻塞mama又早晚比下d熱蒸氣anson聞下
希望佢個鼻會舒服d啦!


有時見anson有d痰/咳都比1-2日猴棗散anson食,食完又無乜野了~
不過次次一食又要食2-3日先停,停左幾日又開始來過...
但總好過要睇醫生食成5-6支藥水既~


1 則留言:

  1. 猴棗散其實ok的嗎?我見好多mami都有俾小朋友食, 自己就未試過~~
    [版主回覆09/19/2011 16:09:00]有痰都ok嫁!anson不知幾鐘意食添~

    回覆刪除