Pages

2011年5月3日 星期二

靚爆廚具用品 by ikea

一次又一次ikea 為我們高脂家庭帶來驚喜

今次的驚喜係KAVALKAD 廚具

真係唔係賣廣告~ 依套廚具係我見過最別緻, 最夏日FEEL 同最靚的

靚到真係唔捨得去用

如果有日我終於肯用佢的話, 碗碗碟碟都應該可以不用出場,

煮完之後原煲放出廳享用, 幾咁有氣派

又或者直接搵KAVALKAD廚具頂替碗碗碟碟都好喎, 等我慢慢研究下先

其實IKEA此新系列又點會得個樣咁簡單哩~

內涵一D都唔差架, 佢的優點就係輕巧啦

個日我一袋過戴哂圖下面的廚房用具, 竟然我一手就可以拎得起

大家想像下會有幾重~






從上圖個角度睇KAVALKAD 平底鍋, 跟本冇可能知道佢係一隻鍋

邊有鍋會咁靚架 唔見過實物真係冇可能相信




除咗KAVALKAD 夏日FEEL 廚具外

IKEA 的 SOLBRAND 紙碟紙杯都同樣夏日, 同樣靚到爆

開SUMMER PARTY  點可以小得佢地, 特別是餐碟,

SIZE 大之餘仲好硬正, 開PARTY 戴食物一流~

夏天已經夠悶熱, 仲用白雪雪的餐巾咁悶, 大家睇吓上面藍色花花餐紙

如果ANSON 真係開得成生日PARTY, MAMA話佢地就會出場架啦~

邊個想去啊?



4 則留言:

  1. 有咁令令的餐具,我要報名出席Summer Party^^

    回覆刪除
  2. KAVALKAD 平底煎pan好用嗎?會唔會易甩塗層?

    回覆刪除