Pages

2011年4月29日 星期五

名門私房菜

蘇大小姐生日, 又嚟食餐好野

今次地點係灣仔的名門私房菜

叫得私房菜, 就一定有番咁上下水準

點知真係希望越大, 失望就越大囉




先嚟一個杏汁燉白肺, 老實講杏汁唔算香豬肺都唔算多, 味道亦不濃

再加上大量的盬蓋過唔夠味的真相 

情況同爺爺煲豬肺湯因為冇咁多料所以都要落番d鹽掉吓味一樣

不過名門實在重手咗小小




聖子王上有極多的粉絲, 我食咗兩隻, 已經半飽了

不過蒸的時間過長, 聖子老了, 粉絲也吸得太多汁諗了

食聖子都係要去大排檔先至夠風味~ 真係要搵日去攤攤先




素食朋友仔order 的素菜, 聽聞是分開鑊煮素食的, 認真貼心

下面個d係攬菜煮豆角, 其實早兩年係酒樓食過攬角烤骨之後

就愛上咗攬角的味道, 好香, 好獨特~

今次攬菜的味道未算好出, 但仍然好味, 再辣多小小就更好啦




招牌唔知咩雞, 上抬時濃烈的酒味同酒香, 又d似熱食版醉雞

不過大家都知道酒係會除住熱力會揮發的,

而此雞餘下味道就是薑同豉油的香味

又有另一種食法, 不過廚師唔知係唔係忙記咗瓦煲的傳熱能力,

將已經煮得很熟的雞放進瓦煲內, 最後雞跟聖子一樣老了~

 



鮑汁章魚炒飯, 不合格之作, 冇味 ~

同抬的朋友仔通通自行加上雞汁補救 ~ 味道極好




最後的係腐竹白果糖水, 冇錯係同第一張相一樣,

因為我冇影豬肺湯而糖水的外貌同個湯係一樣, 所以拎嚟頂住先

講番糖水, 溶哂的腐竹證明真係用心去煲



總括嚟唔係話佢唔好食~ 不過佢都收得都唔算平

所以對佢戾有番d要求

不過希望越大, 失望越大永遠是對的~



2 則留言:

  1. 我上次去一間旺角的私房菜唔錯ka< 在雅蘭附近的~~
    [版主回覆05/01/2011 18:21:00]papa有朋友食素既!唔知旺角個間有無野是啱素食者呢?

    回覆刪除
  2. 睇來你like素食多一點喎.嘿嘿!你有無食梅菜素粒炒飯呀?當晚我最like這個.
    的確今次名門私房菜跟之前大有不同, 小妹覺得以前用得上"正"及"貴得值得"形容, 但今次就有點失望.
    [版主回覆05/05/2011 12:37:00]的確當晚最欣賞都係豆角 ~ 素炒飯我冇食過, 可惜~

    回覆刪除