Pages

2011年4月18日 星期一

專科搵笨醫生

anson 自從上次病了之後, 鼻水仍然不繼流

係老師建議同婆婆介紹之下, 去了旺角睇岑卓倫醫生耳鼻喉專科

間診所其實好多人睇, 我地book了時間都要等咗45分鐘

好在anson 都算乖, 入到去坐地講了病徵給醫生聽

之後就去另一張椅坐好, 醫生就係到搵工具

以為佢會好專業咁睇anson 個鼻, 點知得個細夾仔

都唔緊要, 最重要係當時醫生話睇唔到, 要anson 抬高d個頭

咁我就將anson 個頭抬高, 抬到一半, 醫生已經話ok啦, 前後唔到5秒

5秒可以睇到d咩啊!!!!! 我肯定個醫生係咩都睇唔到!!!!!

之後又望吓個口, 又係anson" 啊 " 一聲, 又睇完!!!!

之後睇耳仔, 睇既時間都係超級快~

不過今次有野講~ 醫生話" 唔~ 隻耳仔............. 都好清潔啊"

我開始唔好老脾~ 前後睇唔夠20秒, 得到一句 耳仔清潔!!

跟住醫生好似背書咁, 講番鼻敏感要住意d咩, 你知我知大家知個d老馮野~

又話唔好滴鼻因為anson仲細個, 點知我又多口講兩句話anson 夜晚鼻塞好勁喎

個醫生又開番支滴鼻的藥水, 最攪野既係個nurse 話

支藥水唔好成日滴啊, 會滴壞個鼻架! 嘩!!!! 滴壞個鼻你就唔好開俾我啦!!!

又唔係我話要開滴鼻藥, 我只係話anson 鼻塞啫!!!!

最後anson 只係得兩支藥水加一支滴壞鼻的藥, 收我$800

仲講到明5日後要覆診~ 咁既醫德加咁既價錢我一定唔會去再睇囉

家陣anson 食咗兩日藥, 完全冇效用, 鼻水依舊

極度建議大家唔好去睇岑卓倫醫生!!!!!!















2 則留言:

  1. 你放到個醫生名咁大, 好攪笑呀~~~~~~

    回覆刪除
  2. 高脂物體Family2011年4月18日 下午1:57

    由於只係PAPA帶ANSON去睇好唔好MAMA真係唔知. 不過婆婆同舅父睇過都OK囉! 而且上網都見有D人睇過佢都話幾好, 可能真係個醫生睇大人多吧...

    回覆刪除