Pages

2011年5月12日 星期四

屯門馬術學校open day


Date: 8/5
Time: 13:00-18:00


屯門馬術學校每年都會有open day既,早在anson 1歲時已經想去
但當時由於anson太細先至無去到!
今年再攪open day決定去睇睇~


一早去左市中心食完個早餐一落街有議員派花比MAMA


食完早餐出發去馬術學校
點知mama無睇到時間(11:00)去到馬術學校
先知原來13:00先開始又要返返去市中心...
不過沿途都見有幾個家庭好似我地咁大懵唔知時間


最後回家食PAPA送既CUP CAKE
個CUP CAKE都幾好食,又特別!


等ANSON訓埋個午睡就出發啦~


去到馬術學校已經16:30,一入去就見到PAPA最鐘意既MINI COPPER


之後仲有好多馬馬睇添!



ANSON見隻馬伸頭出來就話驚呀!



又去左玩彈床,由於都多小朋友排隊


而每次只可以4個小朋友入去玩,每次只限玩1 min
ANSON都玩得好開心,TOTAL玩左2次添!



馬術學校仲準備左4個攤位遊戲比小朋友玩
ANSON每個遊戲玩左1次,有D遊戲係PAPA同ANSON玩所以無影相



之後又影下相



玩完就回家煮飯了!
今次又係PAPA煮西餐...
ANSON就食意粉.


母親節時ANSON仲送左個係學校整既勞作比MAAM


而MAMA又送左個吉之島既清貨玩具比ANSON(個玩具勁平呀~)


P.S.最近PAPA唔知做乜其中一隻手同腳起左D好似蚊咬既
紅色粒粒,夜晚仲勁起腳都係,但朝早又謝返D
之前睇左1次醫生都未好叫佢睇多次醫生又唔嗲唔吊
見到都煩呀!


2 則留言:

  1. 我唔知每年都有open day, 下年可唔可以通知我呀. hehe我都想八卦一下。

    回覆刪除
  2. Kelly, Calvin and Samuel2011年6月7日 上午10:09

    我都想去睇下隻靚蝦王呀...佢之前都幫我win過錢架 wakaka
     

    回覆刪除