Pages

2011年1月14日 星期五

IKEA 新年禮物

繼聖誕禮物之後, ikea 繼續為我地送上精彩的新年禮物

今次ikea 推出的新年兔仔系列非常中式, 紅底金字夠哂新年氣氛

睇嚟我地唔駛再係為屋企增添新年裝飾, 買多兩個揮春就夠哂












兔仔系列中最欣賞的就係個兔仔圖案, 簡潔得嚟又唔濁氣

ikea此系列有圍裙 / 拖鞋 / cushion / 餐墊 / 同埋杯

每款都印有兔仔圖案同一個類似太陽的圖案架

最攪笑係圍裙, 穿上去肯定變身成金太郎, 拎埋個鑊鏟就變成金太郎廚神

幻想吓都笑死~


用嚟做annual dinner 的抽獎禮物仲要即場試戴應該都幾好玩,

再唔係用嚟做結婚禮物都仲可以, 夠哂紅當當好意頭

大家有興趣就快d到宜家買啦~




anson見到papa 影相, 佢又要影埋一份, 又唔知自己冇入memory card 喎

係到問papa點解冇野睇既??

anson 隻紅襪仔同ikea 個套cusion好match, 不過大家唔好唔會,

襪仔冇得係宜家買架~




真的要多謝ikea 為高脂家帶來咁多禮物

恭祝各位新年快樂, 免年如意^^



p.s. 再賣吓廣告先, ikea d肉丸真係好好味, 高脂家都買咗包返屋企自己整

同係ikea cafe 食到的係一樣味架, 大家放心買多d啦~

6 則留言:

  1. 今年呢個設計吾錯呢~~  可惜我無時間去睇呢~ 多謝你的介紹~

    回覆刪除
  2. 點解ikea同你地咁friend ka?好羨慕呀~!!

    回覆刪除
  3. 下次你應該refer我個blog比ikea個pr,等我都有禮物收,哈哈~
    [版主回覆01/14/2011 13:53:00]放心啦~你留言左係到佢地睇到嫁!

    回覆刪除
  4. 個兔兔杯好可愛呀. 我來拜年時可唔可以用架,嘿嘿!
    [版主回覆01/14/2011 13:53:00]好呀!等你地上來拜年呀~

    回覆刪除
  5. 我都好like行IKEA同埋食佢地d野,好味~~

    回覆刪除
  6. 我都超LIKE IKEA既野,通常都會去MEGA BOX個度行,我都好想好似你咁,有禮物收呀^^

    回覆刪除