Pages

2011年1月7日 星期五

ANSON第一次打流感針

最近一星期天氣都好凍呀!大家要小心身體呢~
ANSON係屋企都包到實一實嫁




ANSON剛剛今個星期放完假要返學了
返學前見ANSON都無乜鼻水同咳,
MAMA決定同ANSON一齊打流感針!



我想大家都知支針有H1N1係入面既
初初MAMA都心大心細唔知打唔打嫁
不過見ANSON返左學真係病多好多睇醫生都睇到怕!
都係決定同ANSON去打針
由於ANSON未打過流感針既,要分2次打
今次只係打半支先,過一個月又要打多半支




打針前醫生都問點解咁遲先打?
ANSON打完之後都差唔多過左流感高峰期囉!
(因流感針一般打左後2-4星期先有效,
而且ANSON仲要分2次打添)



醫生我地都唔想嫁!ANSON病極都唔好先攪到咁遲先打.


初初同ANSON傾好打完針買朱古力食
點知入到醫生到ANSON見MAMA打完針到佢打就縮沙話唔打
好在最後都肯住定定打針咋 (ANSON要求打大脾)



不過打完針個日ANSON就成日係到講住:
"唔好再打針呀!"


MAMA心諗: 唉!到打第2次針時唔知捉唔捉得住ANSON呢??

4 則留言:

  1. anson 都很乖, 應該會座定定, 不似zero咁四圍跑

    回覆刪除
  2. Ha .. Ha...same as us !

    回覆刪除
  3. 而家我個女成日病....我諗都要同悠悠打流感針先得~~~
    [版主回覆01/11/2011 09:25:00]係呀!我覺得打左好D!不過悠悠打過未?

    回覆刪除
  4. 悠悠未打過ka, 是否要做什麼check up 的?
    [版主回覆01/11/2011 13:05:00]未打過要分2次打!ANSON就係咁. 第一次打半支針,之後過4星期再打多半支針! 不過醫生過ANSON打時已經遲因已過左流感高峰期了.

    回覆刪除