Pages

2010年5月18日 星期二

N1普通話唱遊班

Anson間N1係開學前攪左個普通話/英文唱遊班
主要係比小朋友返學前去下學校等佢地對學校環境有個印象
而且亦都比家長了解下佢地返學時係點既!


由於Mama假期不多,而且普通話係星期一上就比較方便
帶佢回婆婆家,所以Mama只係報左上普通話唱遊班
唱遊班方面共上2堂(第1堂由Mama上,第2堂(下星期)就由Papa上)


一入到學校Anson都有d驚驚地,不過玩左一陣玩具,熱下身就好d了












之後老師就同小朋友唱歌跳舞(其實都有d似上playgroup咁)
不過都有d小朋友係上上下周圍走的!(anosn都係其中之一)
而Mama亦明白返n1都係主要學自理方面既野,所以都唔會有太大要求
只要小朋友返學開心就ok了!





之後就去廁所洗手食荼點囉!
(估唔到幼稚園既廁所勁大,只係男廁都有一個課室咁大)


雖然今次上既唱遊班唔係個個小朋友都有參加
不過見到有d都好乖同聽話!咁當然有d又好惡好曳
希望anson返學時唔會比人蝦啦.

走時學校仲送左D禮物比小朋友添!


回到婆婆家,婆婆問anson: "掛唔掛住婆婆?"
anson即刻點點頭,婆婆勁開心囉!仲買左幾條褲仔比anson
for佢賴尿時係屋企換的!($8/條咋)


6 則留言:

  1. Anson 係最細個果位?
    [版主回覆05/19/2010 09:10:00]係呀!

    回覆刪除
  2. 睇相見Anson 仔都幾習慣, 你地之前帶佢返Playgroup真係好有效......Anson仔果然鍾意食野, 見佢右手攞住一條咬緊, 左手已經揸實一條啦.....哈哈!!!
    [版主回覆05/23/2010 22:50:00]其實佢係見野就係咁塞晒入口... 好似無得食咁.miss仲比左3次佢. 不過最後anson食個d佢吐返出來囉!

    回覆刪除
  3. ANSON哥哥第日記得要教我的普通話喎~
    牛孖囡

    回覆刪除
  4. $8/條褲仔?好抵呀!!!

    回覆刪除
  5.  我响深水佬買咗 d 呢 d 褲仔 , hk$ 6/條  , 完全一模一樣的
    [版主回覆06/25/2010 16:17:00]嘩!真係平到笑!你有無買呢?

    回覆刪除
  6. 果日去買咗好多背心仔 , 底衫仔同埋呢 d 褲仔囉 ... 買咗起碼十五件 , 全數都係 $150 到咋 ....
    果 d 褲仔 , 我都係打算用黎同頌庭戒片的 ... 但係試咗3 日 , 頌庭好似未 ready 戒片咁 , 同佢去屙 , 佢係咁喊哂口要走佬 , 問佢有冇得屙尿尿 , 佢又話冇 ... 點知轉個頭未夠 5分鐘就賴 .... 3 日既情況都係咁 , 最後我都係放棄咗 .... 有次我又試過見佢賴得咁密 , 我都等佢 "up" 住條褲仔 , 想佢feel 下賴尿既感覺呢 .... 但佢都好似冇乜野咁 ... so bad .... 
    [版主回覆06/26/2010 10:17:00]我個仔都係次次問佢有係尿尿佢就一定話無 我個仔又唔唔怕dirty嫁!唔好話尿呀, 賴左屎都可以又佢唔理嫁...真係服左佢地.

    回覆刪除