Pages

2009年12月30日 星期三

novotel buffet



















以價錢$200左右食到酒店自肋餐, 選擇真係不多

novotel係其中一間, 位於東涌, 聽聞訂位要兩個月時間

之不過又聽聞食物水準只是一般

只是公公婆婆因為近又覺得平, 所以去一試




6點半去到已經好多人, 二話不說先去排隊拎魚生, 仲要排到好鬼長龍添

好似冇得食咁, 排到我之後發覺款色極小, 只得3種剌身同青口等凍海鮮

不過都ok新鮮, 還可以接受


不想排隊的爺爺取了兩塊well done的燒牛肉 ~ 全黑的, dry 到嚇死你

而細佬取了應節的火雞, 同樣地 ~ 好dry

心諗唔通食完剌身, 就冇野好食可以埋單走人哩??




好彩到我第二轉時見到d燒牛肉又好鬼正喎, 即時拎兩塊啦

加埋個即制寬麵, 合格有餘囉 側面黑都死過d係火腿, 不好吃

之後仲有燒羊比(冇相), 非常多肉汁, 岩哂我拎個食肉獸

其餘真係冇咩特別啦!






而老婆當然主打甜品啦

款式都算多架啦, 不過唔好食囉, 不過老婆又食得好知味喎




總括嚟講以咁既價錢算係岩岩合格

如果問我仲嚟唔嚟?

walk in 有得食就ok既, 等兩個月就 ~~ sorry 啦

今次食自助餐最唔同的更係多咗anson

由於他不肯自己坐定定, 要搵人帶佢周圍走,

總係覺得食得冇咁自在




4 則留言:

  1. 多謝分享! 根據你既形容同詳細資料,我完全清楚我係.....唔會去食既 ~
    [版主回覆01/02/2010 12:32:00]我老公要求高囉! 我就覺得都ok呀.

    回覆刪除
  2. 唸間novotel, 我都book過, 辰排期好耐ka, 所以最後都放棄左~
    [版主回覆01/02/2010 12:31:00]依家book一個月倒就有得食了! 我覺得都ok嫁(因refill得好快,唔會無野食, 但如果你想食貴價野lee到就無囉)

    回覆刪除
  3. 很久以前去過, 是陀bb之前, 無咁差wo, 可能而家退步左啦, 加上要應酬住anson, 真係食得無咁安樂, 不過同屋企人去, 一人抱一陣, 咁都好d嘅

    回覆刪除
  4. 我都好認同帶住bb去食飯的確唔自在.........嘻嘻!!

    回覆刪除