Pages

2009年12月21日 星期一

上週回顧

Anson Papa逢星期六短週就會自己湊Anson返屋企
上左車一陣就訓左直到就來落車先起身
(Mama陀Anson時都係咁嫁)



 

Anson落左車同Mama會合左,食完lunch就去影下相相先~





到星期日朝早好凍呀!
但Anson好早(7:30am)就起身啦!
最慘係Anson仲要(5:00am)起身食奶,食完奶再訓
Mama就去煮定番茄薯仔瘦肉湯 (早上整通粉,餘下既湯再煮粥粥)


見天氣咁凍就同anson帶帽帽,但anson一定除的.
只有出到街時先唔除!
好鍾意這頂親子帽呢~但Anson Papa個日無帶到



除左帽之外當然仲有頸巾啦!
但知道anson一定會除,所以買左pack肚圍當頸巾用~


次次落到樓下又要去公園仔玩!


返婆婆屋企前食返個lunch+行左陣街街


依家Anson坐車車時都幾乖既,通常都會訓覺/企下坐位咁
有時佢唔乖時我都會同佢講,一陣司機叔叔罵呀!
佢就會乖乖地坐一陣(扮乖)咁多多(佢真係怕比陌生人話嫁!)


如果Anson上車唔訓覺就會比下野佢食/比野佢玩下!



P.S.我想問問Mama們會唔會同BB打豬流感針呢??

4 則留言:

  1. 我都煩緊打唔打好.....打又驚...唔打又驚......依ga仲1516...........
    [版主回覆12/22/2009 00:13:00]我都係呀!!真係好煩...

    回覆刪除
  2. 我地都有諗住打嫁......不過1月4日jimmy仔要打last 一支肺炎鏈球菌針, 所以我地順便問下醫生意見囉......到時同你分享一下!
    [版主回覆12/22/2009 10:09:00]好呀!!我依家都擔心緊隻針打完既副作用 如果唔係都會去打既...

    回覆刪除
  3. 我o地都煩惱緊打唔打好,如果打o左就有個保障,但始終支針仲係好新~~~
    [版主回覆12/23/2009 09:20:00]我都係咁諗,所以都唔知打唔打好... 又怕d針既副作用!
    咁小王子會唔會打季節性流感針? anson就唔打住,諗住2歲返學 問下醫生打"噴劑流感針"(嘖入鼻的) 唔洗下下打針咁慘!

    回覆刪除
  4. 祝你地一家人都..................
    ◆        聖    ◆     ◆            誕快樂    ♀ ★    聖誕☆快樂    ★  ♀ ★          聖誕◆快樂★聖      ◆   誕快樂聖誕★快樂聖      ★           誕快樂聖誕 ♀     ♀   ◆  ★   快樂★聖誕快樂    ★         聖誕快樂聖誕★快樂       ◆         聖誕快樂◆聖誕快樂聖誕    ★   ♀  ★   聖誕快樂聖誕快   ♀         聖誕快★樂◆聖誕快     ♀    ★   樂聖誕快樂聖誕快★聖誕        快樂聖誕★聖誕快樂聖◆誕快    ★    ♀ 快樂聖誕快樂聖誕快樂聖誕快樂聖 ◆           聖誕快樂

    回覆刪除