Pages

2009年5月17日 星期日

kay's 吶喊

岩岩謝安琪開完演唱會, 我同老婆就睇咗最尾個場

我班frined之前都睇咗, 個個都話好悶

但我睇完之後又覺得好OK喎

老實講如果用香港演唱會的標準真係輸9條街

小DANCER, 小舞台效果, KAY D衫又一D都唔靚

咁係唔係代表唔好睇哩? 我覺得唔係囉!

KAY把聲唱LIVE真係好得, 人地通常稱讚D哥手唱LIVE唱到好似CD咁

我就覺得如果真係唱到CD咁, 我點解要去聽演唱會啊?買隻CD得啦!!

KAY係唱到CD以外的感覺, 有D歌又重新編過另唱LIVE更加有氣勢

加上佢D好歌真係多到今次演唱會唱都仲未唱得哂

所以就憑唱歌已經帶到氣氛出嚟

好過唔小又勁多DANCER, 勁多舞台效果過D演唱會

再講嘉賓真係不得了, 竟然係汪阿姐, 仲要穿住短牛仔褲唱熱咖啡

跳PART舞仲勁過KAY跳個PART, 不過更加估唔到既係

個個在場D人都HIGH爆, 效果出奇地好

起碼唔係去廁所位!!記得個時唔知睇邊個演唱會,

TWINS做嘉賓, 廁所多人到排隊啊

KAY唱高音真係要幾高有幾高, 不過完來低音會考起佢

又好幾首開頭低音既都唔係好得





D衫真係好老土, 這件算做好DD架啦




個台又真係咩都冇, 差D以為自己睇咁903拉闊音樂會的低成本制作



沒有留言:

張貼留言