Pages

2009年5月10日 星期日

被迫離家的一天

星期日anson婆婆一句話屋企要舉行滅蟲行動
我地就要同anson想節目,離開屋企啦!


一早6:30am 比anson嘈醒
8:00am落街飲茶(anson婆婆用滅蟲噴霧滅蟲了)
9:00am anson爸爸到左,食到10:00am就出發去街街
(anson飲茶時見到叉燒包,叫左一次"包包"
唔知係佢亂叫or真係識叫呢??)


本身諗住同anson去馬灣公園行既
不過要行成5個鍾,應該都無乜可能
於是改左去沙田行街街





去到沙田先去一田育嬰室換片片先
再同anson磅下.....得18磅??
明明anson有雙下巴+大肚腩+勁重手都係得18磅??
anson爸爸就懷疑個磅係唔係壞左呢??





一田樓下又有好多公仔同anson影下相先好可惜,anson成日都唔望鏡頭!

覺唔覺anson 個頭d前陰好核突呢?
anson爸爸話佢d陰好長,之後就同佢剪成咁..........





之後又行下snoopy land




同anson影左lee張相後,發現snoopy個皇冠入面有水既...攪到anson對襪濕晒,無襪穿啦!








anson勁唔like爸爸抱哦!




行下行下就1:00pm, anson又要食奶奶啦!食完之後anson就訓左,我地今餐lunch終於有餐安樂茶飯食囉~(到我地食完lunch anson又醒左囉)




影多一陣相相,就2:30pm係時候回婆婆家了~




P.S. anson係回家途中無訓覺,反而媽媽太累訓左
而anson見媽媽訓左都無叫醒/痴過來找我!
只係乖乖的去爸爸到坐呢!


11 則留言:

  1. Anson好生性...唔攪住媽咪瞓 睇嚟Anson真係好愛食飽飽喎, 見到就叫出來!

    回覆刪除
  2. 識叫包包都有可能...通常開始講野時都係講包包,mum mum,拜拜呢d先!!

    回覆刪除
  3. 我們昨天都去了這裡呀!!

    回覆刪除
  4. Anson學野好快丫, 已經識得叫飽飽, 沙田1原來都根多野行wor, 等我得閒都去行下先

    回覆刪除
  5. 我上星期都有去啊~

    回覆刪除
  6. 滅蟲噴霧滅蟲.....會唔會有殘留嘅氣體對bb唔好.
    其實我成日都想滅下蟲, 但怕會對bb有影響.
    [版主回覆05/12/2009 17:45:00]我屋企用滅蚤嘖霧 只谷客廳,廁所,房(廚房無谷) ANSON婆婆就會用垃圾袋封住TV,電腦 而ANSON張床,玩具,食物就全部放入廚房 谷左3 HOURS後,回家開大個WINDOW &門 之後就拖地,抹桌等等 所以我地由8:00AM開始滅蟲,3:30PM倒先回家 應該D殺蟲野都散晒吧...

    回覆刪除
  7. 悠悠得15磅咋,這一個月只長高了,不生肉呢~

    回覆刪除
  8. ANSON 仔真係大得好快呀 ~ 學野都好叻BOR, 識得叫包包

    回覆刪除
  9. 請用我的 編號 CN657489A (鄧志強) 去 附近 ECOSWAY SHOP 買 只須 HKD490.00
    及可以 7 折買其他產品 http://www.ecosway.com/ecosway/SuperSelection/index.jsp

    回覆刪除
  10. 馬灣公園要上好多樓梯, bb車用唔到架, 不過馬灣其他地方都好好行嘅!
    anson個髮型都好靚仔呀, 唔駛剪住啦!

    回覆刪除