Pages

2009年5月19日 星期二

HGC BROADBAND ~ 史上最差的broadband

記得第一次用寬頻係用i-cable, 股務都出名差架啦

點知轉咗和記, 仲可以比佢差多好幾倍

所以新屋已經堅決不再用和記轉做hkbn, 以為一切惡夢可以完結


點知和記仍然冤魂不息, 死之不去


岩岩收信用卡月結單, 竟然見到死去多時的和記扣咗我$500

即核打電話去求過夠竟, 點解死咗都仲唔肯放過我


答案係會計部尋錯仇, 扣錯我$500, 咁都唔算離譜

最離譜的係話俾我聽, 要4-6個星期先同我計番條數

仲要唔係俾番錢我, 只係放番入我個和記帳戶入面,


扣下次的服務費, 真係火都嚟埋

大佬, 我已經冇用和記啦喎, 點比你扣啊

之後過CS仲要話係公司政策, 都幫你唔到退番錢

真係勁想爆操
最後搵嚟懷疑假SUPERVISOR

講咗一輪先至肯退番支票出嚟, 仲要唔知幾時退喎

不過都算啦, 再講落去我應該會爆血管


我決定都係搵電訊管理局幫幫手

各位真係唔好用和記, 包你後悔

之前試過壞兩次MODEM, 約咗的師傅兩次都係放飛機

仲要兩次都話上過嚟係你屋企冇人啫!! 藉口都費是搵多個比你

又試過免月費的月份要我交月費, 打電話去先肯改番張帳單

我都唔明點解D SERVICE差到咁都仲咁多人用?





8 則留言:

  1. 真係甘差..我仲諗住轉tim..

    回覆刪除
  2. 新娘花球工作坊2009 6月份就開班架喇! 沒有插花經驗....都可以參加的! 一班約10人....名額有限! 暫定只開兩班! www.lipsflower.com 多謝支持!!

    回覆刪除
  3. 我之前用過差吾多的經歷, 係手提電話單. 又係LAST 果其扣多左. 我同佢嘈. 好彩佢都比番支票我, 但要等兩個月.
    我又再嘈, 開台D 錢你立即收, 而家LAST 果期, 扣多左錢, 就要等兩個月, 有冇攪X錯亞~~~~~~ 
    冇計~~~~ 又係公司政策~~~~~~

    回覆刪除
  4. 的都同HGC嘈過!!!因為佢地D師傅係外判, 所以成日甩底~~

    回覆刪除
  5. 呵呵呵!原來我唔係唯一被收錯錢的和記客戶,上次佢refund去我信用咭帳戶,可是還欠我一元X角,同樣理由唔想爆血管就算數,唔怪得HGC每年都有錢落袋。
    請大家用HGC的人多加留意佢有無陰啲陰啲收錯錢。
    [版主回覆05/20/2009 21:57:00]極度懷疑hgc係有心收錯錢, 博大家唔知 有咩理由一間大公司可以成日都收錯錢架

    回覆刪除
  6. 身有同感呢!!!
     
    我上次cut左上網service之後兩個月無端端收o左我 credit card $1200,話收錯喎!! They're so CRAZY!!!!! 之後都refund唔足比我呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  7. hgc broadband has the worst customer service on this planet

    回覆刪除
  8. how can an internet provider like hgc broadband exist with such customer services

    回覆刪除