Pages

2009年4月22日 星期三

另類食粥法+大patpat坐法

其實早在ANSON 6個半月既時候
已經用緊LEE個方法食粥&飲水


由於高脂覺得LEE個食粥&飲水方法好核突&唔正宗
所以一直都無意慾影比大家睇.


相反婆婆& ANSON都好LIKE這個方式食粥&飲水
婆婆覺得: 仲快過一羹一羹咁餵!
ANSON覺得: 我咁為食緊係大啖大啖咁食先過癮啦~



P.S. 各位要學既bb注意呀!!
通常食粥食到一半以上(等粥粥暖)
先好用此方式食呀~



另外ANSON自從成功由訓係到
自己撐到起身坐之後
每次同佢換片就難上加難了...


前幾日我好有疑問咁問婆婆
唔知ANSON識唔識用飲管飲水呢??


之後我就隨手找左支飲"益力多"既飲管比D水ANSON
試下飲...點知佢又飲到喎!但係飲完又吐返晒d水出來!
又係時間換隻飲管杯比佢了~
但係佢依家個口上下都出牙仔,分分鐘飲管都比佢咬爛...




下回預告 : Anson自已係張床到扶住企呀!!
(已經較低左張床都比佢企到起身...唉!)


6 則留言:

  1. 哈哈!! ANSON 用呢個方法食粥好似好大個仔呀!! 仲有識自己坐好叻仔呀!! 我個仔仲未識坐 & 自己轉身呢!!

    回覆刪除
  2. ANSON 真係好犀利, 可以自己食粥仔啦~
    且可以爬變坐, 真係進步得好快啊~

    回覆刪除
  3. anson真係好勁呀~~
     

    回覆刪除
  4. 哈 , 食粥既樣 , 好 "喉COME" 好搞笑
    嘩 , 乜 ANSON 咁勁既  可以咁樣坐起身 ... 勁勁勁 ... 我個仔 , 仲未識坐呢 ....
    有冇咩野訓練到佢坐架呢 ?
    [版主回覆04/25/2009 15:28:00]我地無訓練佢嫁!!下次仲會post anson自己 企係張床既影片添!

    回覆刪除
  5. ANSON好似好肚餓...哈哈, 好好笑~~

    回覆刪除