Pages

2009年4月19日 星期日

由訓變坐+爬爬爬退步版

由於高脂有朋友係外國回港,所以星期六帶左Anson回新屋呢~媽咪星期六放半日,於是爺爺,嫲嫲,爸爸帶我走先.媽咪放工回到新屋就見到我了~不過爸爸就話我坐車車就乖,回到家就作反了!連爺爺,麻麻都攪我唔點呢...

天黑前又返返去婆婆到啦!!







Anson依家可以由訓變做坐啦!!(此動作只限自己張床到先做到)

而且仲捉住張床企起身呀!
依家要較低張床先得了!



但係媽媽又發現左一個問題
就係Anosn之前研究既"爬爬爬升級版"只維持左2日only



依家又用返個頭去爬啦

(可能佢覺得用頭爬得快d吧)




4 則留言:

  1. 睇住anson 0係張床到搵個頭lur下lur下就坐到起身好得意呀 btw,anson d皮膚真係愈來愈好呀﹗無好似之前咁成日紅哂呀

    回覆刪除
  2. 對不起,打擾你
    http://hk.myblog.yahoo.com/mancheung64 浴室用品,廚房潔具,有空上來看看!!  

    回覆刪除

  3. 希望我地可以比到更多的育兒知識比爸媽呢~ 如看不清楚,可以直接按入我地個blog睇下丫~thx!^^

    回覆刪除
  4. 好叻叻啊~ 哎, 欣庭隻心急豬又係未爬好就先學企, 佢一心急就兩隻手一起發力, 跟住就"look" 咗响床~

    回覆刪除