Pages

2019年12月25日 星期三

即興的沖繩之旅Day3 美國村SEGA/OKINAWA水果樂園/Yambarunture越野車/燒肉きんぐ北谷店

一早就落雨,差唔多落足1日,本來想去公園玩,即刻要轉plan。
食完早餐去附近aeon超市行下先,買左d野食手信
 (用左日本網上95折coupon)

見時間仲早就去美國村SEGA
(可惜夾不到公仔,亦見唔到有人夾到)

老公就叻叻啦,成功夾到2條糖


之後出發去名護,見要行車2小時,所以決定比$行高速,快一半時間。

本來上到名護想去激安行下,點知行左去名護birthday

估唔到都有收獲

買到角落生物食物貼紙

時間都唔早了去名護Gusto食個lunch先 

Lunch都幾抵食又唔貴

(網上做會員有特價coupon),今次用左兒童餐coupon

老公先車我同女去OKINAWA水果樂園 

(首沖去完,今次女話想再去)

係網上有9折優惠券,用電話show比職員睇買入場卷就有折。


而仔同老公之後去左Yambarunture名護玩越野車 (book了14:20)
好好彩係facebook玩遊戲中左klook $500 coupon,
用左黎book越野車,只係補返$290

兩父子玩完返黎接返我同女,佢地話越野車好好玩,去到會有衫褲換,
唔會整污穢自己衫褲,教練1對2,玩車+探險,
佢地話下次要再去玩多次添。


(其實好多人話落雨仲好玩,佢地就係咁好彩玩個日就落雨)

會合完再去Dino恐龍Park ,雖然當時落緊雨,
但佢地話無所謂照去,本來女話入去嫁

點知見到門口個d會郁既恐龍又驚,買門票前縮沙唔肯入

好在無一早買定門票咋,為有轉去round 1夾下公仔(又係夾唔到)

玩左陣就返燒肉王(燒肉きんぐ北谷店)

係hotpepper book 了19:30,點知去到無我record,好在我比個email職員睇,
佢地都好快安排左座位比我地。

(真係去到好多人食,強烈建議一定要book位)

燒肉放題點餐時間80分鐘,我地選了¥2980個款(小童半價),
另加¥390飲品放題,職員就會set平板


入面全部飲品&食物都可以任點,老公係咁努力燒,話燒到手指有d抽筋。

由於一早係官網print左coupon,比$時大人飲品放題半價,又平返少少。

食飽飽就返美國村附近散下步影下相先再返酒店。


沒有留言:

張貼留言