Pages

2019年12月25日 星期三

即興的沖繩之旅Day 2 中城公園/Round 1/泊港漁市場/Outlet Ashibinaa/國際通

一早見天氣唔錯食完酒店早餐就出發去中城公園


個到最出名就係有個彈床,可惜仔女都唔係好玩...

玩左一陣就出發去宜野灣Round 1


老公上次玩完念念不忘,今次要求再encore,
佢地join玩3個鍾,當日係星期四,無人佢地直頭包場任玩。


玩完落去夾公仔,好好彩地用左¥600夾到1隻
(其實我覺得個夾應該壞壞地先好彩夾到,第2日想再去夾已經維修無得夾)

佢地去Round 1玩既時候,我就去隔離Convention City+西松屋同Union超市行街

玩完就去附近Mcdonalds食lunch,本身叫套餐,
個職員同我地散叫左,仲要無左薯條...


之後去埋泊港魚市場

刺身壽司其實都算平
(隻大`眼睛其實邊個會買...)


行左1圈買左盒刺身食下

見仲有時間就去多個公園: 西崎親水公園


係到玩長滾輪滑梯



佢地話幾驚磨爛條褲,patpat仲熱熱地。


去到Outlet附近有PABLO買左個mini撻試下

平時唔鍾意行街既阿妹去Outlet Mall Ashibinaa既原因就係為左森林家族



係比香港平,特價個d真係好抵買,買完Alison想要既toy shop就走人了

去到國際通,我地將車泊去県民廣場地下停車場,
因為個到好多車位,唔怕無位,同埋價錢都算平。

其實國際通真係成條街d鋪頭買既野都差唔多



上次去水族館既門票留起左


今次帶埋去國際通既專賣店


去免費抽扭蛋,


最後抽到貼紙。

對我地唔多shopping既一家都係睇多過買既,
由其對唔鍾意行街anson & alison,
佢地係情願返酒店hea多過想去行。
最後alison仲行到黑面同扭計係到喊添。


問佢地話未肚餓,所以返美國村先再食dinner,我地去左魅力屋拉麵北谷店,


見鋪都好多人食,叫左拉麵同雞翼,不過食物偏咸。

食飽返酒店上去浴場浸浴


沒有留言:

張貼留言