Pages

2014年3月12日 星期三

我係咪over左呢?

其實anson學開既英文班由k1去到K3都學得好好,
係活動教學,最近1年阿sir仲同佢地上緊trinity添
我地返屋企亦都唔會額外同佢溫書,
都係佢自己吸收幾多就幾多,見佢上得開心就ok了

點知上到2月由於小人上要cut班,咁為有同anson轉去其他公司試上英文
經同學介紹後上左間,不過上左2堂問anson上堂係點先發覺有d似補習咁,
要返屋企做功課,又要溫書,上堂又要坐定定咁,不過見佢d同學仔又好似好buy喎!
(講真學校個d都溫唔切,我自己唔知點額外溫興趣班個d,最多讀2次only)


問Anson佢都話鐘意上以前間eng多d,因為阿Sir會同佢地玩到卡卡聲!
一聲到阿囝咁講,我就開始諗,自己比佢上興趣班既原意都係想佢輕鬆學習,
增加佢既學習興趣,而唔係為左要佢坐定定學串字,默書,
日日要為做興趣班功課而唔開心,我係咪over左呢?

我亦都同anson講佢上得唔開心就要出聲,因mama係唔知嫁!
最緊要講比我知,唔鐘意最多轉過笫2間!

到最近之前英文班老闆娘打tel比我,話有人join eng班,
希望真係開得返啦~Anson聽到都好開心呀!

而畫畫最近都轉左試左2間(之前學個間轉左時間唔啱,無得學)
終於找到間好既,上左一堂anson都ok啦!
睇得出都係自己畫既 ^^




高脂物體 Facebookhttps://www.facebook.com/ansonyalison
Sina Blogangelayanson.mysinablog.com/index.php

沒有留言:

張貼留言