Pages

2014年3月17日 星期一

NOW TV x DISNEY x XBOX

NOWTV / DISNEY / XBOX 三者看似冇關係, 但對我地嚟講更係有d意思啦

簡單d 嚟講就係因為anson 鐘意睇Disney channel, 所以我地join 咗NOWTV, 
又因為join 咗now TV , 可以參加一個我估都冇咩人玩的有獎遊戲, 
最後又因為參加咗依個咁無聊遊戲, 竟然俾我地中咗大獎, 
份大獎就係 XBOX360 一部啦~ 

又講番之前, 其實我地都要多謝HKBN, 
ANSON 一直都係HKBN 個BBTV 到睇DISNEY CHANEL, 一路睇咗好幾年架啦, 
鬼整佢BBTV竟然冇啦啦CUT 咗個唯一值得睇的DISNEY CHANNEL,
我地又唔想ANSON 睇埋TVB D 低能卡通片同兒童節目, 
所以為有連埋寬頻轉咗去NOW, 
睇咗都唔夠兩星期就見到ANSON 最愛的卡通片 (飛哥與發仔)的有獎遊戲, 
獎品當然係XBOX 啦~ 

不過PAPA 當時的著眼點並不在大獎, 只係睇中安慰獎 - 飛哥與發仔精美禮品, 
再睇埋玩法, 只要回答一條問題就得啦, 更重要既係竟然唔係抽獎靠運氣, 
又唔係鬥多LIKE , 鬥人氣 , 純粹係鬥創意, 最有創意的答案就有機會得獎, 
PAPA 即時啟動創作模式, 唔駛一陣就想到個答案, 仲胸有成竹咁,
 點知個幾句野真係俾佢中咗獎, 仲要唔係安慰獎, 竟然係大獎, 
當時PAPA通知MAMA 得獎個時仲係十萬個唔信, 
會唔會打錯名架? 會唔會同名同姓架? 個NOW NO 你唔係你個個啊? 一路係咁問~
講番條問題係如果飛哥與發仔可以將你變為一個MARVEL 的英雄人物
(即係SUPERMAN / SPIDERMAN /IRONMAN 之類啦), 
你會變為咩人物?同點解要變為依個英雄人物?

PAPA的答案係,: 我地會變身成為SPIDERMAN, 
因為ANSON 成日"富" 被(事實上真有其事), 
所以我就要變身為SPIDERMAN用佢既蜘蛛絲包實自己, 
咁就唔會晚晚" 富"被啦, 仲好溫暖添~


高脂物體 Facebookhttps://www.facebook.com/ansonyalison
Sina Blogangelayanson.mysinablog.com/index.php

沒有留言:

張貼留言