Pages

2013年12月4日 星期三

童夢通識學園 @ Yahoo團購

早前係Yahoo團購買左童夢通識學園同anson去玩~
我地選左星期日(5:20-7:40pm)場次,可以玩3個職業
團購只包1大1細,如再加大人要比$160,所以papa無去到!

去到目的地已經好多人排場等入場,
入場時會有本passport比小朋友for登記職業用的

入到場要先去一d機到登記職業,
但每個職業限額唔多都係1X個,
好好彩第一輪都同anson玩到消防員
由於好多熱門職業好快就full左,
有d家長已經排定等第2輪既時間登記...

我就要等anson入左去玩消防員先至可以攞到本passport再去其他職業排隊
基本上入到去,我既職責就係同anson排隊攞職業,都好少影相...


消防員有救火玩嫁~

眼見好多職業已經排晒大隊,咁見醫生唔多人(有10個位)排就排左先啦!
本身前面有3個Mama排緊,第一個都係攞住1本passport,
但見第2,3個Mama一齊的,但攞住一大叠passport,心諗大獲!
我就鼓起勇氣問前面個2個Mama,佢地有幾多本passport登記?佢地話7本
好在到我都仲有位咋!後面d人就慘囉...排到都full晒

其實場內燈光好暗,影唔到d乜野相

場內都有攝影師同小朋友影相,
出面玻璃又貼晒黑點紙,驚死你影相咁,怕你唔同佢買相掛?

第3個職業我地就玩d比較少人既海關,唔洗點排隊就登記到
最可惜玩唔到太空人
玩完會有張職業卡同有糧出,可以用來換野飲野食!

之後又係洗$時間,買相~
每張4R相$80,如果買晒全部相連USB就$800
我就只買左2張相,真係影得好一般 
(我覺得d相唔夠bomcity靚,人地係貴少少,不過質數正好多)
同學仔媽媽就買晒全部相連USB,講價後$600 (原來買相都有海鮮價)

anson就話好玩~食埋飯,返到屋企成10點了!

沒有留言:

張貼留言