Pages

2013年9月4日 星期三

Yahoo搬 Blog [教學]



自2006年開始一直寫Yahoo Blog

由酬備結婚一直寫到生埋2個BB

當我知道Yahoo Blog要摺埋,真係十萬個唔捨得

不過都決定左會繼續寫Blog咁為有找地方搬啦!
依家第一站搬左來blogspot,諗住會再開多1-2個Blog
唔想遲下又話關blog又為搬blog攪到頭都痛埋


搬Blog前順便提提大家
當係Yahoo Blog到一做左備份下載
個Blog就會進入唯讀模式
之後就寫唔到Blog,只可睇唔可以改野

自己係一個性格比較急既人,乜都要做左先
點知就係手快快做左備下載
都未同大家say goodbye個blog就轉左唯讀了
大家唔好學我咁呀...
好啦~大家都等左好耐,教學正式開始!


首先係Yahoo Blog到選備份下載 (我都等左2日先整好)
我download左d zip file睇過主要都係d相黎

其中1個zip file入面有個txt file, xml file
之前我都試過直接將個 xml file匯入 blogspot到
點知yahoo備份既 xml file係唔支援去其他平台嫁
咁就為有要用個txt file轉做xml檔了

依家就需要用"Blogtrans"既software
txt file匯入 

按匯入後就會睇到備份左既blog標題

之後再按匯出要選 : Blogger Atom XML

按後會有視窗彈出可以自行改file名
不過記得係file名後加返 .xml檔哦~

Save好file終於可以匯入去Blogspot了~
去到Blogspot A/C 選設定 ---> 其他 ---> 匯入網誌
將剛剛個xml file匯入就OK嫁啦!


不過匯入左只得blog文字無相的
而我睇過yahoo備份左既相係無排序好亂的
我諗只係加相都有排攪
希望今次既教學可以幫到大家啦~



另外Sina Blog都好方便呀!
只要一按匯入就可以將Yahoo / Blogspot文章轉去Sina到
不過Yahoo我暫時試左,只可以匯到十幾篇blog
其他個d匯唔到了

沒有留言:

張貼留言