Pages

2011年11月23日 星期三

再嚟~ 小機場大學問 ( 特警篇)

早前anson 已經玩過機師, 所以今次佢更加興奮

papa同anson換衫個時講 " 我好緊張"

不過我一d 都唔覺得anson 緊張囉, 鬼咁輕鬆自在











今次特警套制服冇咁型仔, 話anson係一個飛機維修員似d

而且s 碼件衫都勁大件,  不過影相就出睇唔出囉

另外機司的冬季制服就更加老土, 似件校褸多d

不過唔緊要, 自在玩吓啫

不過玩咩又係要anson 自己先知, 因為大會建議家長唔好入去睇

免得影響其他小朋友!!!



一如所料, anson 玩得勁開心, 不過問佢玩咩, 佢只係講咗有波踢~

之後我地係機場食埋飯先走, 仲食咗甜品添, 不過d野好鬼難食~


2 則留言:

  1. 是否第二次join? 我又miss左........?
    [版主回覆11/24/2011 17:16:55]上次我地特警同飛機司一齊報嫁!

    回覆刪除
  2. Anson好型仔呀^^

    回覆刪除