Pages

2011年11月4日 星期五

anson 在媽媽肚子內的回憶

回憶這兩個字ANSON 當然未懂啦

至於佢會不會去回憶美好的事, 我估~     佢會吧~

最小ANSON 會記得昨天俾PAPA 鬧過, 也記得去過廸士尼慶祝生日

PAPA 最近問了ANSON 一個盤古初開的問題



PAPA:  ANSON 你記唔記得你係媽媽肚入面個時係點樣架??

ANSON: (想了一會, 之後好認真同細聲咁回答) 好靜架~

(當時PAPA 好驚訝~ 竟然真係記得個時的情況)

PAPA:    好靜架?  咁聽唔聽到媽媽講野架?

ANSON: 都聽到既

PAPA: 咁你係媽媽個肚到會做咩架?

ANSON: 玩手指囉~

PAPA: 咁係媽媽肚入面係唔係好黑, 咩都睇唔到架?

ANSON: (好肯定回答) 唔係!! 好光架~

PAPA: 咁睇唔睇到野架?

ANSON: 睇到架

PAPA: 咁睇到D咩??

ANSON: (開始陰陰嘴笑,   之後答)          玩具~~

PAPA: 哦!! 原來你作既!!

ANSON 之後就大笑, 傻PAPA 竟然之前信ANSON真係記得

4 則留言:

  1. anson 好似真係記得woo, 佢話玩手指, 聽到mami講野, 又似層層woo~!!

    回覆刪除
  2. 哈哈!! 好攪笑........我都要問倬然先得!!

    回覆刪除
  3. haha~~笑c我........

    回覆刪除
  4. 我都被Anson的回答騙到了!但又諗一諗可能有點係真, 有點係假!等我都去問問小朋友, 睇下大家有幾多係mark呀.^^

    回覆刪除